Komunikacija je jedna od najvažnijih veština za uspeh u ličnim ili poslovnim odnosima, a posebno je važna za mlade koji su na početku karijere. Upravo ovo tema je novog Coca-Cola podrška mladima predavanja,“Learn2win: Samopouzdanje u komunikaciji”, koje će u online formatu biti održano u četvrtak, 29. septembra, u 16 časova.
Svoja iskustva i savete mladima kako da komuniciraju sa samopouzdanjem, na vebinaru će podeliti Dejan Živković, psiholog, trener životnih i poslovnih veština i Katarina Vuksanović, komunikacijska ekspertkinja, na Instagramu poznatija kao katavux.
Vebinar je besplatan za sve mlade, uz obaveznu registraciju na sledećem linku.
Tijana Grujić, menadžerka za partnerstva sa zajednicom u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija kaže da je komunikacija uvek aktuelna tema, budući da često može da bude izazov, posebno mladim ljudima „Komunikacija je jedna od najcenjenijih mekih veština i često igra ključnu ulogu u odluci poslodavaca koga žele da zaposle, kao i koliko će neko biti uspešanu svom poslu. Ovo je ujedno i jedno od najčešće traženih predavanja u sklopu našeg programa i verujem da ćemo i ovaj put osnažiti veliki broj mladih ljudi komunikacijom kao jednom od najvažnijih veština“ rekla je Grujić.
“Learn2win: Samopouzdanje u komunikaciji”Foto: Coca-Cola HBC Srbija
Tokom 6 godina realizacije jedinstvenog programa Coca-Cola podrška mladima, više od 9.000 mladih osnaženo je znanjima i veštinama na brojnim radionicama, online predavanjima, ali i putem materijala na platformi projekta. Sadržaj programa se svake godine nadgrađuje, prateći ono što su potrebe i očekivanja mladih, kao i sve promene na tržištu rada. Pored mekih veština, Coca-Cola podrška mladima obrađuje i teme iz oblasti digitalnog sveta, mentalnog blagostanja, ali i lekcije naučene kroz prve preduzetničke korake.
Do kraja godine, program će biti nastavljen brojnim predavanjima, treninzima i radionicama, tokom kojih će svoja profesionalna iskustva i praktična znanja sa učesnicima deliti vrhunski predavači iz različitih oblasti.
Mladi koji žele da pogledaju predavanja i materijale iz prethodnih ciklusa programa mogu to učiniti na sajtu https://coca-colapodrskamladima.com/ .
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Na dobijanje zvaničnog stastusa prozjumera, odnosno kupca-proizvođača struje, u Srbiji je potrebno sačekati od 60 dana do šest meseci, saopštila je Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj (NALED). Si...
Predstavnici radnika rudarskog basena "Kolubara", predvođeni radnim telom "Jedinstvo-Kolubara", protestovali su danas ispred Ministartva rudarstva i energetike, sa zahtevom da ministarka Dubravka Đedović pod...
Fokus inicijative "Otvoreni Balkan" je trenutno na tržištu radne snage, daljoj integraciji saobraćajne komunikacije, ali i na uspostavljanju posebne linije komunikacije za građane tri države u narednim mesec...
Vlada Srbije definisala je kvotu u sistemu tržišne premije za solarne elektrane čija je odobrena instalisana snaga od 500 kW (kilovata) i više. Kvota za te elektrane iznosi ona ubuduće iznosi 50 MW (mega-vat...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost