Srbija

22.12.2016. 22:35

B92

Autor: Nova Ekonomija

Čokoladica koja je izazvala aferu Čokolinda osvaja Hrvatsku

Srbija

22.12.2016. 22:35

Kompanija čija je čokoladica započela „čokoladni balkanski rat“, subotički Pionir, odlučio je da se reklamira u Hrvatskoj.

U Zagrebu su, naime, postavili nekoliko velikih plakata s reklamom za „Mony“, čokoladicu koju je deci u Dubrovniku delila hrvatska predsednica Kolinda Grabar Kitarović.

„Jeste li videli naše bilborde u Zagrebu“, pita Pionir svoje pratioce na Tviteru uz znak namigivanja, prenosi tv N1 .

Povodom afere čokogejt, Pionir se oglasio pre nekoliko dana kada je okačio fotografiju na kojoj je jasna poruka: 

„Ostanite mirni, uzmite Mony“. 

Čokoladica subotičkog Pionira našla se u paketićima za decu pripadnika hrvatske vojske. 

Čokoladica je prilično iznervirala deo javnosti u Hrvatskoj, a predsednica Grabar Kitarović, koja je delila paketiće, tim povodom kazala je da je veoma razočarana, jer lično zastupa i podržava kampanju „Kupujmo hrvatsko“. 

Afera je zatim dobila i ime – Čokogejt. 

Ministar trgovine Rasim Ljijić rekao je srpski proizvodi nisu dobrodošli u Hrvatskoj, a na to upućuje reakcija predsednice te zemlje. 

Prema rečima Ljajića, u Srbiji posluje više hrvatskih kompanija nego što srpskih proizvoda ima na rafovima prodavnica u Hrvatskoj, ali o srpskim kompanijama u Hrvatskoj ne može ni da se govori.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.