Kompanija za ispitivanje stavova i navika potrošača YouGov završava desetomesečni proces akvizicije Consumer Panel Services (CPS GfK), vodeće evropske kompanije u oblasti prikupljanja i obrade podataka o potrošačkim navikama kupaca, navodi se u saopštenju.
Rebrendiranje podrazumeva da će sva sredstva i kanali brenda CPS GfK biti ažurirani u skladu sa brendom YouGov.
Komunikacija sa klijentima i članovima je već premeštena na brend YouGov, a kanali na društvenim mrežama i vebsajt u vlasništvu CPS GfК prestaju sa radom do kraja novembra.
Proces zvaničnog rebrendiranja CPS GfK u YouGov, koji je trajao od akvizicije realizovane u januaru ove godine, obuhvata usklađivanje poslovanja u čitavoj organizaciji, u pogledu stručnosti, vrednosti i zajedničkih ciljeva obe kompanije, sa idejom stvaranja jedinstvene strategije brenda, nove tržišne pozicije i pristupa prenošenju poruka.
Stefan Heremans, predsednik i v.d. izvršnog direktora CPS GfK, navodi da su ponosni na svoje 60 godina dugo nasleđe, i da je sigurand da će nastaviti da se razvijaju u okviru YouGov.
„Ova kompanija veruje u visok kvalitet i tačnost podataka, prikupljenih od velikog panela realnih potrošača, udruženih sa ekspertizom u istraživanju i tehnološkim inovacijama. Klijenti i članovi su svim srcem podržali naše putovanje, a verujemo da je ovo tek početak i da ih još puno toga čeka u narednom poglavlju“, kazao je Heremans.
Nova pozicija brenda je usmerena na četiri ključna stuba poslovanja: garanciju kvaliteta podataka, rast jedinstvene zajednice članova koja deli mišljenja i ponašanja, pouzdano stručno mišljenje iskusnih profesionalaca, kao i upotrebu inovativnih tehnologija poput veštačke inteligencije radi uvida u razmišljanja realnih ljudi.
Majk Vuds, direktor marketinga kompanije YouGov kaže, kazao je da je akvizicijom CPS GfK-a u sastav kompanije uneta bogata baza bihevioralnih podataka.
„Važno je da naš brend naglasi da klijentima pružamo realnost i istinitost istraživanja… Imajući u vidu dinamična dešavanja u industriji podataka, za nas je važno da se usmerimo na našu osnovnu misiju – da šaljemo podatke o realnom svetu od realnih ljudi u realnom vremenu. Ovim se vraćamo na naš panel potrošača koji sa nama deli svoja mišljenja i obrasce ponašanja. U kombinaciji sa najsavremenijim tehnološkim platformama i stručnošću u istraživanju koje nudimo, predstavljamo jasne i tačne podatke kako bi naši klijenti mogli da sagledaju realnost na pravi način“.
Početkom sledećeg meseca, 3. decembra, YouGov će predstaviti nove podatke na „Behaviour Change Fall 2024“ vebinaru, popularnom CPS GfK događaju koji se održava svake druge godine, uz prikaz ekskluzivnih uvida iz najnovije studije o ponašanju kupaca.
Ovo će biti prva javna prezentacija zajedničkih podataka YouGov i CPS GfК za evropsku publiku, gde će biti predstavljeni važni uvidi koji su ostvareni zahvaljujući proširenim mogućnostima istraživanja tržišta kompanije YouGov.