Beogradski sajam je sinoć izveo celonoćni simbolični performans pod nazivom „Crveni alarm za sajamsku industriju“, u sklopu svetske kampanje #RedAlertRestart, koja javnosti treba da ukaže na problem nemogućnosti rada industrije događaja (ivent industrija) i organizacije sajmova.
Performans je izveden tako što je najveća Hala 1 Beogradskog sajma i spolja i iznutra reflektorima bila obojena u crveno, navodi se u saopštenju organizatora.
Akcija treba da ukaže na to da pravila u aktuelnoj epidemiološkoj situaciji važe za utakmice, koncerte i ostale masovne događaje nisu primenjiva za sajmove i izložbe.
„Beogradski sajam predlaže da se za sajamske događaje i manifestacije primene pravila koja važe za komercijalne i trgovačke delatnosti. Tako bi se, u kontrolisanim uslovima uz primenu propisanih mera i preporuka u vezi sa problemom koronavirusa, omogućio start sajamske industrije, a posledično i čitavog niza promotivno-privrednih delatnosti koje su u direktnoj ili indirektnoj vezi sa sajamskom“, dodaje se u saopštenju.