Srbija

13.11.2023. 14:09

Saopštenje

Autor: Nova Ekonomija

Da li kreativnost može da se nauči?

Slavimir Stojanović Futro i Ivana Todorović daju odgovor na novom Coca-Cola podrška mladima predavanju

Ilustracija: Saopštenje

Srbija

13.11.2023. 14:09

Da li kreativnost stičemo rođenjem ili ona može da se nauči i razvija, kako kreativne veštine možemo preneti u svakodnevni život i izgraditi svoj profesionalni put – samo su neke od tema koje će se obrađivati na novom, besplatnom webinaru Coca-Cola podrška mladima. Webinar će biti održan u sredu, 15. novembra, sa početkom u 16h. Svi zainteresovani se mogu prijaviti putem linka i tako osigurati svoje mesto na ovoj jedinstvenoj edukaciji.

 

Lično i profesionalno iskustvo na ovu temu deliće jedan od najistaknutijih srpskih dizajnera, dobitnik preko 300 međunarodnih priznanja i nagrada u domenu dizajna i advertajzinga – Slavimir Stojanović Futro. Njegovo ime i dela nalaze se u najprestižnijim svetskim galerijama i muzejima, a osnivač je i Futro lajfstajl brenda, sportskog lajfstajl brenda Yebossi Mukewu i Futro Design studija, koji se nalazi među 100 najboljih dizajnerskih studija na svetu.

 

Pored njega, savete i tehnike za razvijanje kreativnosti predstaviće Ivana Todorović, Change Management Lead u Coca-Cola HBC Grupi, koja ima više od 15 godina iskustva u oblasti komunikacija i marketinga. Izučavajući kreativnost, Ivana je osmislila Smišljalice – onlajn Instagram platformu i društvenu igru za decu, koja razvija maštu i unapređuje izražavanje i pisanje na zabavan način.

 

Program Coca-Cola podrška mladima je najveći nacionalni program neformalne edukacije, koji se realizuje od 2017. godine. Nudeći edukaciju, program omogućava mladima iz cele Srbije da unaprede lične i profesionalne veštine, kako bi lakše došli do posla ili pokrenuli sopstveni biznis. U proteklih sedam godina, više od 10.000 polaznika je učestvovalo u besplatnim edukacijama, a samo tokom 2022. godine, kroz program je prošlo više od 2500 mladih u Srbiji. Na online platformi programa dostupno je više od 50 sati edukativnog materijala.

 

Značaj programa Coca-Cola podrška mladima potvrđuje i prestižna nacionalna nagrada za društveno-odgovorno poslovanje „Đorđe Vajfert“, koju je kompaniji ove godine dodelila Privredna komora Srbije.

 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.