
Koliko će nas koštati gas?
Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...
Od 1. septembara na svim gradskim, prigradskim i lokalnim linijama u Beogradu će biti primenjen zimski red vožnje, što znači da će Gradsko saobraćajno preduzeće imati oko 20 odsto više polazaka svakog dana.
Na gradskim linijama će radnim danima saobraćati 1.328 vozila, subotom 848, a nedeljom 753 vozila, saopšteno je iz Sekretarijata za javni prevoz.
Prevoz putnika na prigradskim i lokalnim linijama radnim danima obavljaće 354 vozila, subotom 252, dok će nedeljom saobraćati 205 vozila.
Primenom Zimskog reda vožnje prestaju sa radom sezonske linije Ada 1-5 i linija 400.
U Beogradu je 22. juna počeo letnji režim vožnje.
Uvođenjem letnjeg režima vožnje smanjuje se broj vozila gradskog prevoza na svim gradskim, prigradskim i lokalnim linijama, i to u proseku za oko dvadeset odsto.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...

Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) saopštila je da je ove godine dostigla značajnu prekretnicu u Srbiji, uloživši više od 10 milijardi evra u zemlju od 2001. godine kroz skoro 400 projekata.U Beogr...

Više od 78 odsto vozača u Srbiji smatra da bi u slučaju značajnog rasta cena goriva, država trebalo da reaguje smanjenjem akciza, dok 11 odsto njih veruje da bi trebalo povećati subvencije za kupovinu elektr...

Sindikat pančevačke Rafinerije zatražio je obraćanje generalnog direktora NIS-a, a upitao je i kadrovsku službu ima li strategiju u vezi sa statusom zaposlenih. Kako saznajemo, zaposleni traže informacije u ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE
GSP nema autobusa koji su sigurni i osposobljeni za bezbedan prevoz ljudi i predstaclja tridesetpetogodisnju nocnu moru gradjana Beograda, koji su pritisnuti bedom, besposlicom, ne mogu opststi na dostojanstven nacin, nemaju plste i primanja i izlozeni su nezakonitostima i svim oblicima nesprecenog kriminala u Beogradu, u prvom redu imovinskog i gradjevinskog, s zatim sistemskoj korupciji i prisilsma. Savesti i postenog rada nema.
Stanje uzasa i bezakonja u Beogradu, besposlice, bede i odsustva pravne drzave i srpskog pravosudja.