Srbija

06.12.2014. 23:46

Dnevnik.rs

Autor: Nova Ekonomija

Domaća digitalna agencija napravila aplikaciju za Evropsku turističku komisiju

Srbija

06.12.2014. 23:46

Novosadska agencija za digitalni marketing Homepage postigla je sjajan uspeh napravivši aplikaciju, tačnije, mini igricu na Fejsbuku, za potrebe Evropske turističke komisije.

U pitanju je zanimljiva igrica „Roll The Dice“, koja će neodlučnim turistima pomoći da istraže zemlje Evrope usput se igrajući, tako što će bacanjem virtuelnih kockica prepuštati faktoru sreće odluke poput toga u kojem će pravcu krenuti i koliku distancu prevaliti, a sistem će ih onda na osnovu toga navoditi na gradove koje moraju posetiti na tako isplaniranoj ruti. 

Na taj način, turisti će moći da otkriju više od 100 zanimljivih lokacija širom Evrope, među kojima su kako evropske prestonice, tako i neka druga zanimljiva i prelepa mesta koja često umeju da promaknu a itekako zaslužuju da budu viđena. 

U svakom gradu koji obiđu, aplikacija će im pružiti obilje potrebnih informacija o tome gde se nalaze i šta sve vredi videti, te agregovan sadržaj sa društvenih mreža i utiske onih koji su tu već bili. Takođe, tu je i interesantan kviz, kao i mogućnost pravljenja virtuelne razglednice, koja se kasnije može podeliti na Fejsbuk, Tviter i Pinterest.

I to nije sve, kako bi aplikacija, pogotovo mladima, bila još zanimljivija, igrači koji budu putovali na ovaj način će usput u igrici „otključavati“ lokacije koje budu posetili u stvarnosti, dobijati posebna priznanja za svoje pustolovine i sakupljati bodove koji im mogu doneti vredne nagrade. 

Igrač sa najviše osvojenih bodova dobiće dve povratne avionske karte za bilo koju destinaciju u EU, a tu su i dve petnaestodnevne propusnice za neograničeno putovanje Eurorejlom u prvoj klasi, te brojne utešne nagrade koje će se deliti na nedeljnom nivou…

Kako prenosi portal Netokracija, Evropska turistička komisija je, kao sastavni deo Evropske komisije, letos rapisala međunarodni tender na kojem je, bez obzira na činjenicu da Srbija još nije članica EU, u jakoj konkurenciji znatno većih evropskih agencija pobedio upravo novosadski „Homepage“; ponudivši najkreativniji koncept. 

Glavni menadžer na ovom projektu Ivan Todorov je za Netokraciju rekao da je razvoj trajao tri meseca i istakao da je igrica upravo postala dostupna na Fejsbuku, kao i na zvaničnom veb sajtu koji je optimizovan za desktop, tablet i mobilne uređaje. Jedan od glavnih ciljeva Evropske komisije je popularizacija Evrope kao turističke destinacije, s posenim akcentom na tržišta SAD, Kanade, Brazila i Azije, što je u skladu sa strategijom EK o razvoju turizma i čemu će ova aplikacija agencije „Homepage“ nesumnjivo doprineti.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.