Srbija

18.11.2021. 21:41

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

Dragomir Lazović (Matis): Kod zaposlenih cenim radne navike i lojalnost

Najviše cenim kod zaposlenih ako imaju radne navike i lojalnost prema kompaniji, kaže Dragomir Lazović, generalni direktor ivanjičke fabrike nameštaja Matis. “Ne možemo prihvatiti neradne i nelojalne ljude, jedino u t...

Foto: Matis

Srbija

18.11.2021. 21:41

Najviše cenim kod zaposlenih ako imaju radne navike i lojalnost prema kompaniji, kaže Dragomir Lazović, generalni direktor ivanjičke fabrike nameštaja Matis. 

„Ne možemo prihvatiti neradne i nelojalne ljude, jedino u tom slučaju dajemo otkaz. Zaposleni su veoma samostalni u poslu jer nemoguće je stalno nadgledati 1.300 ljudi“, kaže Lazović za Novu ekonomiju.

Usled pandemije koja se dogodila i poremetila tržište, prema njegovoj oceni očuvati svako radno mesto bio je veliki uspeh ove i prethodne godine koju je obeležila korona. 

„Situacija na tržištu je nestabilna, ali ove godine uspeli smo da održimo planirani nivo prometa. I u ovako otežanim uslovima poslovanja nismo otpustili nijednog radnika. Ove godine zaposlili smo 25 proizvodnih radnika i planiramo nove investicije“, ističe on. 

Ove godine kompanija iz Ivanjice koja proizvodi pločasti, tapacirani i nameštaj od masiva, uložila je četiri miliona evra u otvaranje dva logističko-distributivna kapaciteta, jedan u Kragujevcu, drugi u okolini Beograda.  

„Sledeće godine imamo u planu da otvorimo veliku fabriku u Ivanjici, u koju ćemo uložiti pet miliona evra. U tom proizvodnom pogonu planiramo da zaposlimo oko 50 radnika“, najavio je Lazović.  

On očekuje sledeće godine da se tržište stabilizuje i da ne bude više oscilacija cene sirovine koje su mnogo porasle ove godine.  

„Repromaterjal je poskupeo i nekoliko puta ove godine povećavali smo cene nameštaja u našoj kompaniji ove godine. Cene su povećane oko 20 odsto“, kaže on.  

Kako će povećane cene nameštaja u paketu sa svim poskupljenjima na trgovinskim rafovima, uticati na prodaju i kako reaguju potrošači, kakav nameštaj kupuju? 

On kaže da kupci više vode računa o tome šta kupuju i koliko tačno košta i zato biraju lošiji kvalitet. 

„Uglavnom se prodaje nameštaj srednjeg i nižeg kvaliteta, dok se pre korone kupovao viši i srednji kvalitet nameštaja“, ocenjuje Lazović.  

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.