Vesti iz zemlje

04.03.2015. 17:13

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Dunav osiguranje i dalje na čelnoj poziciji u segmentu neživotnih osiguranja

Kompanija Dunav osiguranje u 2014. godini zadržala je lidersku poziciju u Srbiji u segmentu neživotnih osiguranja, kako po pitanju ukupne premije, tako i po tržišnoj zastupljenosti, izjavio je danas Tanjugu direktor Direkcije za prodaju neživotnih osiguranja Dunav osiguranja Zvonko Zindović.
U prošloj godini „Dunav osiguranje” prodalo je više od milion polisa neživotnog osiguranja, što predstavlja povećanje za više od 70.000 novih polisa u odnosu na prethodnu godinu, naveo je Zindović.
Najzastupljenija polisa je ona za osiguranje od auto-odgovornosti, i tu je kompanija „Dunav” osigurala više od 600.000 vlasnika vozila od auto-odgovornosti, što čini oko 30 odsto tržišta osiguranja u Srbiji, kazao je Zindović.
Što se tiče naplate šteta, Zindović je rekao da je „Dunav osiguranje” u 2014. godini isplatila 116.000 odštetnih zahteva, a ukupan iznos isplaćenih šteta je preko sedam milijardi dinara.Prosečna isplaćena šteta je oko 60.000 dinara, a stepen ažurnosti isplaćivanja šteta je 97 procenata, što pokazuje poverenje tržišta, fizičkih i pravnih lica u Kompaniju „Dunav osiguranje”, kazao je Zindović.
Reagujući na ocenu, koja se čula tokom Kopaonik biznis foruma, da se osiguravači nedovoljno bave edukacijom stanovništva u toj oblasti, direktor Direkcije za životno osiguranje „Dunav osiguranja” Aleksandar Kojić rekao je u izjavi TANJUG-U da je ta osiguravajuća kompanija 2013. pokrenula kampanju „Odgovorno življenje“ I da je do sada održala više od četrdesetak tribina.
Kojić je napomenuo da je „Dunav osiguranje” tu kampanju organizovalo u saradnji sa Savezom učitelja Srbije i pod pokroviteljstvom Ministarstva prosvete.Nastavak te akcije je stipendijsko osiguranje života za decu, gde će” Dunav osiguranje” pod sloganom „Prijatelji iz detinjstva“ decu, čiji roditelji ugovore polise životnog osiguranje stipendijske rente, nagrađivati sa 50 evra za postignut odličan uspeh sa prosekom 5,00 na kraju svake školske godine, najavio je Kojić.
S obzirom da „Dunav osiguranje” ima veliku mrežu od preko 29 filijala i više od 600 prodajnih mesta, ta osiguravajuća Kompanija će na proleće pokrenuti akciju „Otvorena vrata“ i pritom otvoriti vrata svojih filijala svim postojećim i potencijalnim klijentima.Oni će moći da dođu i razgovaraju sa službenicima „Dunav osiguranja” o svim pitanjima koja ih interesuju i da dobiju adekvatne odgovore i informacije, pre i posle zaključenja ugovora o osiguranju, objasnio je Kojić.
Kojić je podsetio da je 1. decembra prošle godine Kompanija počela sa projektom „Dunav lajf klub“, što je prvi lojaliti program (program vernosti) u oblasti osiguravajućih kuća. Članovima tog kluba, koji su korisnici životnog osiguranja omogućeni su atraktivni popusti kod svih njihovih partnera prilikom slapanja ugovora o polisi, kao i kod neživotnih osiguranja, rekao je Kojić.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Jel ja dobro citam ovo? Reforme su pokazale rezultat, a ove godine vec otislo 2000 mladih vise nego prosle. Ko je ovde lud

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.