Vesti iz zemlje

25.10.2016. 13:16

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

‘Dunav osiguranje’ u prvih devet meseci ostvarilo dobit od 1,17 milijardi dinara

Poslovanje Dunav osiguranja u prvih devet meseci ove godine obeležili su rast premijskog prihoda, visoka ažurnost u rešavanju šteta i adekvatno obračunate obaveze prema osiguranicima čije je ispunjenje obezbeđeno, saopšteno je iz te kompanije. 

U tom ambijentu Kоmpаniја је оstvarilа i nеtо dоbitаk u iznоsu оd 1,17 milijardi dinara.

U prvom polugođu, Kompanija je zadržala i lidersku poziciju u rešavanju šteta sa tržišnim udelom od 26 odsto. 

„Vrednost likvidiranih šteta je 6,9 milijardi dinara. Kompanija je ostvarila i znatan iskorak u kvalitetu i obimu usluga, posebno u segmentu neživotnih osiguranja. To je rezultiralo i povećanim interesovanjem osiguranika za zaključivanje polisa, čiji je broj dostigao 1,5 miliona. To je za 3,9 procenata više nego u istom periodu prošle godine“, navodi se u saopštenju Dunav osiguranja.

Fakturisana bruto premija na kraju septembra ove godine iznosi oko 17,8 milijardi dinara, što je rast od 6,1 procenata u poređenju s istim prošlogodišnjim periodom. 

Vodeću poziciju na srpskom tržištu osiguranja, po visini ukupne premije, Kompanija Dunav potvrdila je i u prvoj polovini ove godine tržišnim udelom od 27,4 odsto.

„Po visini premije, najveće tržišno učešće u posmatranom periodu Dunav osiguranje zabeležilo je u osiguranju imovine od požara i drugih opasnosti – čak 41,3 procenta, potom slede ostala osiguranja imovine i to 40,6 odsto, te osiguranje od opšte odgovornosti – 36,3 posto i osiguranje od auto-odgovornost sa 34,8 odsto tržišnog učešća“, piše u saopštenju.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.