Najuspešniji poljoprivredni proizvođači nagrađeni su na Večeri rekordera u Valjevu, u organizaciji Udruženja poljoprivrednih novinara Agropres i Kompanije Dunav osiguranje.
Apsolutnim rekorderom proglašen je proizvođač kukuruza Radiša Radisavljević iz Medveđe u okolini Despotovca, čiji je ovogodišnji prinos bio veći od pet tona kukuruza po hektaru.
Radisavljević je rekao da ovakve proizvodnje ne bi bilo da nema osiguranja plodova i mašina.
On sve svoje plodove, kako kaže, osigurava u Dunav osiguranju i, iako nije imao štetu, nastaviće da osigurava svoj rad i rod, mehanizaciju jer je to jedini način za uspešno i sigurno poslovanje.
Za doprinos i afirmaciju osiguranju u poljoprivredi priznanje je uručeno i Jugoslavi Smiljković Stojanović, koordinatoru za odnose s medijima u Dunav osiguranju.
U ovoj Kompaniji osiguran je najveći broj poljoprivrednih rekordera, a priznanje je za zajednički rad na projektu Žene u agrobiznisu, koji je, kako je rečeno na dodeli priznanja, ostvario veliki uspeh širom Srbije.
„Tokom pet ciklusa održano je više od četrdeset radionica širom Srbije. Pozivu da učestvuju u radu radionica odazvalo se više od 2.000 nosilaca poljoprivrednih gazdinstava, individualnih poljoprivrednih proizvođača, predstavnika lokalne vlasti, stručnih udruženja i medija. Osim žena koje se bave biznisom vezanim za poljoprivredu, u ciljnu grupu projekta uključene su i zemljoradničke zadruge, udruženja proizvođača (klasteri), naučni instituti, kompanije koje se bave proizvodnjom i prometom repromaterijala za poljoprivredu, kao i firme u čijem je delokrugu prerada poljoprivrednih proizvoda i uzgoj životinja“, rekla je u izjavi novinarima na dodeli nagrada Jugoslava Smiljković Stojanović, koordinator za odnose s medijima u Dunav osiguranju.
Navela je da su radionice bile i prilika za direktnu komunikaciju s predstavnicima lokalne samouprave i nadležnim sektorima koji se u sklopu lokalne samouprave bave poljoprivredom i bez čije podrške realizacija jednog ovakvog projekta ne bi bila moguća.
„Zadovoljstvo je tim veće što je ovaj svojevrstan edukativni karavan izazvao i zapaženu medijsku pažnju lokalnih, regionalnih, ali i nacionalnih medija. Samo u poslednjem ciklusu radionica koje smo realizovali ove godine izveštavalo je oko 150 redakcija, preko 250 tekstova odnosno priloga. Dinamična i kreativna atmosfera u svim radionicama, prožeta nizom pitanja prisutnih, sugeriše da je interesovanje za ovakav vid komunikacije Kompanije s klijentima korak u dobrom pravcu“, rekla je Jugoslava Smiljković Stojanović.
Ta kompanija će nastaviti da obilazi sve krajeve širom Srbije i afirmiše preduzetništvo i sigurnu, to jest osiguranu proizvodnju u poljoprivredi.