Javno preduzeće Elektroprivreda Srbije demantuje netačne i neargumentovane navode o slanju pogrešnih računa kupcima, koji su objavljeni u pojedinim medijima. Oni kažu da odgovorno tvrde da nijedan navod u tekstu nije istinit, čime se tendenciozno narušava ugled EPS-a.
1. Tehnički centar Kragujevac izdaje oko 275.000 računa kupcima na garantovanom snabdevanju (odseci Kragujevac, Požarevac i Smederevo) a ne 1.000.000 računa.
2. Ne postoji nikakva greška na računima za utrošenu električnu energiju u junu, odnosno nisu izdati računi sa pogrešnim računom za uplatu kupaca, nije bilo nikakvog ponovnog štampanja računa i distribuiranja kupcima, niti je bilo žalbi kupaca.
3. Novinar napominje da su „signali došli od potrošača, pre svega malih privrednika, kojima je novac skinut sa njihovog računa“ što je očigledno neznanje, jer račun za uplatu električne energije nema nikakve veze sa prinudnom naplatom, dakle EPS nikome ne skida novac sa računa.
4. Osoba koje je imenovana u članku Sanja Tucaković, nije zaposlena u JP EPS već u EPS Distribuciji i ne radi na poslovima izdavanja računa na garantovanom snabdevanju, već u sektoru za podršku tržištu i smanjenju gubitaka.
5. Sve kontrole obračuna i elemenata računa su urađene u odsecima Kragujevac, Požarevac i Smederevo u skladu sa Uputstvom, kao i u ogranku EPS Snabdevanje.