Srbija

16.11.2016. 15:26

Beta

Autor: Nova Ekonomija

EU investirala 2,5 miliona evra u elektronsko poslovanje u Srbiji

Srbija

16.11.2016. 15:26

Evropska unija je investirala 2,5 miliona evra u elektronsko poslovanje u Srbiji, unapređeno davanjem oznake poverenja za mala i srednja preduzeća, rekao je zamenik šefa delegacije EU u Srbiji Oskar Benedikt.

„Dobijanjem oznake poverenja 30 malih i srednjih preduzeća ima mogućnost da se uključi u razvoj elektronskog poslovanja i stvori nove prilike i poslove“, rekao je Benedikt u Beogradu na konferenciji o razvoju elektronskog poslovanja u Srbiji.

Cilj projekta je, kako je Benedikt istakao, da upozna korisnike s prednostima i rizicima pri elektronskoj kupovini i poslovanju.

Uvođenje oznake poverenja sprovedeno je u saradnji s ministarstvima trgovine i privrede Srbije.

Državna sekretarka Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Vesna Kovač kazala je da Srbija ima ambiciozne planove razvoja elektronskog poslovanja i elektronske uprave.

Ona je dodala da će u skladu sa Strategijom razvoja informacionog društva do 2020. godine, cilj biti razvoj elektronske trgovine, malih i srednjih preduzeća i domaćeg privatnog sektora.

Kovač je navela da istraživanja pokazuju da sada u Srbiji 74 odsto građana koristi internet, a 31 odsto naručuje i kupuje preko interneta.

„Srbiji je važno da na putu za EU podrži ceo sektor elektronskog poslovanja i trgovine i tako se pripremi za veliku evropsku tržišnu utakmicu“, istakla je direktorka Sektora za upravljanje projektima Razvojne agencije Srbije Maja Pejčić.

Po njenim rečima, ta agencija je do sada više od 7.200 inicijativa podržala sa oko 10 milijardi dinara.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.