Kompanija Filip Moris (Philip Morris International – PMI) objavila je svoj prvi Integrisani izveštaj sa pregledom sopstvenog učinka u oblasti ekologije, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja, kao i naporima za budućnost bez duvanskog dima, navodi se u saopštenju.
U izveštaju se navodi da kompanija ima plan da više od 40 miliona odraslih pušača pređe na proizvode bez duvanskog dima do 2025. godine.
U kompaniji Filip Moris smatraju da, uz odgovarajuće regulatorne podsticaje i podršku društva, prodaja cigareta u mnogim zemljama može da bude okončana u roku od 10 do 15 godina.
„Otkako smo 2016. godine objavili svoj cilj stvaranja sveta bez duvanskog dima, ostvarili smo ogroman napredak u smislu organizacionih sposobnosti, integrisanja održivosti u svaki aspekt svoje transformacije i poslovanja… Svima nama u kompaniji je jasno da PMI može da ostvari najveći pozitivan uticaj na društvo zamenom cigareta manje štetnim alternativama; ovo je suština naše korporativne strategije i u svrhu naših prioriteta vezanih za održivost, uz napredak ostvaren i u drugim najvažnijim oblastima”, izjavio je Andre Kalancopulos, generalni direktor kompanije PMI.
Neki od ključnih pokazatelja integrisanog izveštaja uključuju podatak da je na kraju 2019. godine bilo oko 9,7 miliona korisnika širom sveta koji su prestali da puše i prešli na IQOS proizvod bez duvanskog dima koji zagreva ali ne sagoreva duvan.
Ta brojka se konstantno uvećava pa podaci iz prvog kvartala 2020. godine ukazuju na to da je u svetu trenutno 10,6 miliona ljudi ostavilo cigarete i prešlo na IQOS.
Takođe, Filip Moris je ove godine započeo sprovođenje programa fokusiranog na prevenciju pristupa mladih duvanskim proizvodima, za početak na najvećim tržištima, a do 2023. kompanija planira da celokupan portfolio uređaja bez duvanskog dima opremi tehnologijom za proveru uzrasta korisnika.