FlixBus, međunarodni partner u pružanju održivih i pristupačnih rešenja za autobuski prevoz, nastavlja da širi svoju mrežu i unapređuje kvalitet usluga u Srbiji kroz saradnju sa domaćim autobuskim prevoznicima. Putnici sada mogu da uživaju u povoljnim, ekološki održivim i visokokvalitetnim uslugama, zahvaljujući inovativnom pristupu kompanije koji koristi naprednu tehnologiju za optimizaciju putovanja.
Od ukupno 5.600 destinacija u FlixBus mreži, Srbija je, kao deo ovog sistema, povezana sa 42 evropska grada. U 2024. godini kompanija je dodatno unapredila svoje prisustvo u Srbiji otvaranjem novih međunarodnih linija za Nemačku, koje povezuju najveće srpske gradove sa najpopularnijim nemačkim destinacijama.
Od 1. decembra ove godine, putnici će moći da koriste i rute Niš – Hamburg i Niš – Beč, dok je u pripremi i linija Beograd – Prag, koja će ići preko Budimpešte.
Partner domaćim autobuskim prevoznicima
FlixBus pruža tehnološku podršku srpskim prevoznicima, kao i šansu za proširenje poslovanja na evropskom tržištu. Ovo partnerstvo povezuje ključne gradove Srbije, poput Beograda, Novog Sada, Niša i Subotice, sa najvažnijim destinacijama u Evropi, uključujući Beč, Minhen, Berlin, Hamburg i Budimpeštu.
„Prve decembarske rute obuhvatiće i linije Niš–Beograd–Novi Sad–Subotica–Lajpcig–Berlin –Hamburg i Niš–Beograd–Novi Sad–Beč, dok uskoro uvodimo i liniju Beograd–Prag, koja će ići preko Budimpešte“, rekao je Ante Grbeša, direktor FlixBus CEE South regije i dodao: „Kao dugoročan partner srpskim autobuskim prevoznicima, FlixBus postavlja visoke standarde kvaliteta i sigurnosti, a samim tim, partneri mogu da modernizuju svoj vozni park, uvodeći nova vozila sa Euro 6 motorima i brojnim sigurnosnim komponentama. Na taj način se smanjuje emisija stetnih gasova, čime se doprinosi očuvanju životne sredine i održivom razvoju transporta.“
Ovakav model saradnje dodatno doprinosi jačanju turističkog potencijala Srbije, povezujući je sa celom Evropom: od Španije i Portugala, do Danske i Švedske – domaći prevoznici postaju ambasadori Srbije na međunarodnoj sceni, privlačeći sve veći broj evropskih putnika.
Udoban i bezbedan prevoz iz Srbije: partner putnicima
Kao rezultat ovog partnerstva, putnici u Srbiji sada imaju mogućnost povoljnih, jednostavnih i održivih putovanja do mnogih popularnih evropskih destinacija. Zbog izuzetno dobre povezanosti širom cele Evrope, uz jedno presedanje, a sa istom kartom, možete da posetite stotine destinacija širom Evrope. Jednostavnom kupovinom karte dobijate QR kod putem mobilnog telefona ili elektronske pošte, nakon čega je potrebno da se spakujete i budete ispred autobusa samo 15 minuta pre polaska. Ovi autobusi imaju sve što je potrebno da vaše putovanje učine bezbrižnim: profesionalne vozače, udobna sedišta i više prostora za noge, toalet za hitne slučajeve, utičnice za punjenje baterije i besplatan WiFi, kao i jednostavno praćenje lokacije autobusa.
„Cilj nam je da povežemo Srbiju sa ostatkom Evrope, kontinuirano proširujući Flix mrežu i uključujući nove domaće partnere. Sa svakim novim saradnikom, imamo mogućnost da zajedno donesemo promene i utičemo na modernizaciju i digitalizaciju ove industrije, promovišući jednostavnost, tehnologiju i održiva rešenja putovanja“, zaključio je Ante Grbeša.
O Flixu
Kompanija Flix nastoji da transformiše javni linijski prevoz nudeći održivu i pristupačnu opciju putovanja autobusima i vozovima u više od 40 zemalja na četiri kontinenta. Sa inovativnom tehnološkom platformom u službi putovanja, Flix, lansiran 2013. godine, brzo je uspostavio vodeću poziciju u javnom linijskom autobuskom prevozu u Evropi, Severnoj Americi i Turskoj, i kroz svoje brendove FlixBus, FlixTrain, Kamil Koç i Greyhound, brzo se širi nadalje i u Južnoj Americi i Indiji.
S obzirom na važnost održivog putovanja, Flix teži da postane karbonski neutralna kompanija do 2040. godine u Evropi, a do 2050. na globalnom nivou. Kako bi procenio svoj napredak unutar naučno priznatih okvira, Flix je postavio ciljeve za emisiju gasova u sklopu SBTi inicijative.
Dok kompanija Flix upravlja komercijalnim aspektima poslovanja kao što su planiranje mreže, određivanje cena, operativna kontrola, marketing i prodaja, upravljanje kvalitetom, kao i stalni razvoj proizvoda na osnovu stvarnih podataka, Flix autobuski partneri obavljaju svakodnevni prevoz. Inovativna kombinacija Flix tehnološke i prodajne platforme sa tradicionalnim prevozom putnika pretvorila je evropski start-up u vodeću globalnu tehnološko-putničku kompaniju.
Za više informacija posetite web stranicu www.flixbus.rs
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Nakon rasta od svega 0,1 odsto u prethodnoj godini, proizvodnja pića je u avgustu 2024. u odnosu na isti period 2023. porasla za osam odsto. Piće je tokom prvih osam meseci tekuće godine učestvovalo sa 11,9 ...
U Srbiju je ušlo 28.873 putničkih motornih vozila u trećem kvartalu ove godine što je manje za oko jedan odsto u odnosu na isti period prethodne, dok je, sa druge strane, izlaz putničkih motornih vozila iz S...
Poreska uprava primenjuje analizu rizika pri odabiru subjekata za kontrolu, u kojoj se suočava sa nedostatkom kadra - a tokom 2023. godine izvršeno je 8.640 kontrola evidentiranja prometa. Mere privremene za...
Trg Nikole Pašića u Beogradu otvoren je na dan kada je istekao produženi rok za završetak njegove rekonstrukcije, koja je trajala 285 dana i koštala 632,6 miliona dinara.Radovi na Trgu Nikole Pašića poče...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok