Vesti iz zemlje

02.12.2016. 09:53

Autor: Nova Ekonomija

Golin Beograd uputio izazov Golin-u Global

Agencija za integrisane komunikacije Ruskin&Hunt proslavila je 24. novembra u Beogradu partnerstvo sa jednom od vodećih svetskih agencija Golin, članicom globalne mreže Interpublic Group (IPG).

Ulazak u partnerstvo bio je inspirisan temom venčanja, a agencija Ruskin&Hunt organizovala je tim povodom svadbu za pamćenje. Kao na pravoj svadbi, zvanice su kićene ruzmarinom, a simbolični novčani iznosi koje su gosti ostavljali za tradicionalnu dekoraciju na reveru, dati su u humanitarne svrhe Univerzitetskoj dečijoj klinici Tiršova. 

Prisutne je pozdravio izvršni direktor Golin Beograd, Đorđe Odavić, koji je svečano objavio da je Ruskin&Hunt uzeo „prezime“ partnerske agencije, i da će ubuduće poslovati kao Golin Beograd. Kao i na svakoj proslavi venčanja, i na ovoj se sekla svečana svadbena torta, a gosti su se do kasno u noć zabavljali u ritmu aktuelnih i evergrin hitova, koje su izvodili članovi grupe Loco band. Svečanosti koja je organizovana bez razmene burmi, prisustvovao je veliki broj gostiju, među kojima su bili predstavnici države, diplomatskog kora, medijskih kuća, kao i klijenti i partneri agencije, te brojne druge ličnosti iz kulturnog i javnog života Srbije i regiona.

Pred sam početak proslave tim Golin Beograd uradio je popularni svetski „Mannequin Challenge“, koji je za vrlo kratko vreme postao viralan. Time je beogradska agencija izazvala globalnog partnera, agenciju Golin, da i njihovi zaposleni osmisle svoj izazov. Za samo 3 dana video je prikupio više od 67 hiljade pregleda i premašio „reach“ od 172 hiljade na društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube, a brojke i dalje rastu.

Tim je rado prihvatio izazov jer voli da pomera granice, da pokaže svoju kreativnost i timski duh. Uz moto „Go All In“ veruje da će i u izazovu biti složni, odnosno da će njihov izazov pokrenuti i druge timove Golina, širom sveta.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.