Vesti iz zemlje

19.04.2019. 14:21

Danas

Autor: Nikolas Maduro, predsednik Venecuele

Gondola isplativa ako proda 2.000 karata dnevno

Da bi se gondola, koja će vredeti 15 miliona evra otplatila, ona mora da prihoduje 25 miliona dinara mesečno, svaki mesec narednih šest godina, piše u analizi Danas-a.

U ovu računicu nisu uključeni troškovi korišćenja i održavanja, a to dalje znači da mora da se proda 2.000 karata dnevno svaki dan u godini.

Gondola bi u tom slučaju morala da ima iskorišćenost od 67 odsto, a cene karata nisu baš najpristupačnije za srpski standard; pa tako karta za odrasle košta 430, a za mališane 300 dinara.

PROČITAJTE JOŠ:

Detaljnija analiza Danas-a pokazuje da bi trebalo da se proda jedna karta na svakih 30 sekundi, 16 sati dnevno, 365 dana u godini i tako šest godina uzastopno i to po ceni od 430 dinara.

Ova gondola, koja će spajati Ušće i Kalemegdan, imaće kapacitet da preveze 3.000 putnika dnevno u razdaljini od jedan kilometar, a postavlja se i pitanje troškova održavanja.

Osim toga, u javnosti i dalje postoji žustra debata koliko će izgradnja gondole narušiti Kalemegdan, kao istorijski spomenik, te kolika je šteta od posečenih stabala.

Dodatno, osim ove gondole koja vredi 15 miliona evra, i Zlatobor dobija svoju gondolu koja košta 13 miliona evra i koja spaja centar sa Tornikom.

Poređenja radi, londoska gondola, Emirejts er lajn, koja se prostire preko Temze i koja je takođe dugačka jedan kilometar, ima slične cene kao i buduća beogradska i nedeljno pravi gubitak od 50.000 funti.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.