Posao za sto zglobnih autobusa dobila je grupa ponuđača koju čine turski BMC, M. P. N. promet doo Beograd i Erste leasing doo Beograd po ceni od 48,1 miliona evra bez PDV-a, eKapija.
Sa druge strane, ugovor vredan 19,25 miliona evra bez BDV-a za 50 solo autobusa dobili su Buses and coaches doo Beograd (generalni distributer turskih Otokar autobusa), OTP leasing Srbija doo Beograd i AIK leasing doo Beograd.
Po zglobnom vozilu nabavka će koštati 481.069 evra bez PDV-a, dok će po solo vozilu biti oko 385.112 evra.
Firme koje su dobile ugovor su ujedno i jedini ponuđači koji su su se javili u okviru ove nabavke.
Vrednost oba ova ugovora iznosi 7.885.602.500 dinara bez PDV-a, što je za oko oko 256 miliona dinara više u odnosu na vrednost koja je bila procenjena kada je tender raspisan (7.629.102.026 dinara bez PDV-a).
Tender za kupovinu 100 niskopodnih zglobnih i 50 niskopodnih solo autobusa na gas, putem finansijskog lizinga na šest godina, GSP je raspisao polovinom maja.
Ubrzo posle njegovog raspisivanja, kao i u slučaju nabavke tramavaja, deo stručne javnosti izrazio je sumnju da će u okviru ove javne nabavke biti dostavljene ponude upravo za turska vozila.
Samo u Srbistanu se još kupuju autobusi na fosilna goriva, cela Evropa prešla na električne
Ugradite se , Ali kupite pravi autobus. Solarisi su za BMC I kineze rakete.