Srbija

19.09.2015. 11:15

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

Hemofarm ostvario najviši rejting u poslovnom održivom razvoju

Srbija

19.09.2015. 11:15

Hemofarm je jedna od dve kompanije u Srbiji koje su posle stroge kontrole nezavisnog revizora dobile najvišu A+ ocenu za primenu održivog razvoja u poslovanju. 
To praktično znači da je Hemofarm uz rekordnu proizvodnju uspeo da ispuni i odgovornost prema društvu i lokalnoj zajednici, čineći zaštitu životne sredine i resursa, kao i poštovanje ljudskih prava i prava radnika sastavnim delom svih svojih segmenata poslovanja. 
Rezultati primene ovakvog pristupa poslovanju deo su godišnjeg izveštaja o održivom razvoju. Samo pet kompanija u Srbiji objavljuje ovaj izveštaj verifikovan od strane nezavisne revizorske kuće. 
„Održivi razvoj se ne može svesti samo na uštedu energije i na brigu o okolini. On je zaista način razmišljanja i stil života. Mnogi se vode onim da je životno okruženje svačije i ničije i ne samo da ne doprinose okruženju već ga svojim neodgovornim pristupom čine gorim. Hemofarm ima fabrike u celom regionu samim tim i deo brige za lokalne zajednice u kojima posluje. Cilj nam je da u narednom periodu na tragu brige o zajedničkoj budućnosti inteziviramo dijalog i razmenu mišljenja na ovu temu kako bismo bolje okruženje ostavili u nasledstvo generacijama koje dolaze“, rekao je generalni direktor Ronald Seeliger.
U Izveštaju o održivom razvoju za 2014. ističe se da je Hemofarm najveća dostignuća ostvario u pogledu ekologije i racionalizacije poslovanja. Dostignut je rekord od 202 miliona pakovanja i povećan broj zaposlenih u odnosu na 2013, a više od 80 odsto sekundarnog pakovanja lekova je od recikliranog kartona. Kroz kampanju Svim srcem Hemofarm je prošle godine uz pomoć svoje Fondacije 62 milona dinara usmerio na razvoj zdravstva, obrazovanja, kulture i podrške najugroženijem stanovništvu.
Hemofarm je takođe dobitnik Virtus nagrade za filantropiju na nacionalnom nivou, zatim dobitnik priznanja Ministarstva rada, zapošljavanja i socijalne politike za bezbednost na radu i nagrade Top Serbian Brands za najbolji korporativni brend u oblasti farmacije. Domaćinski odnos u poslovanju pokazao je i kroz dobijanje potvrde o povlašćenom statusu „kućnog carinjenja“ i tako opravdao poverenje najviših državnih institucija u pogledu stabilnosti izvoza i kvaliteta lekova koji se distribuiraju na 3 kontinenta u 38 država.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Da ne govorimo o tome da sa onakvom garažom tej tržni centar nije mogao dobiti upotrebnu dozvolu. To je ono što se vidi. Vrlo rizično mesto.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.