Holandski SmartOcto i novosadski Content Insights se spajaju u jednu firmu

Foto: Promo

Analitički sistemi za onlajn medije SmartOcto i Content Insights su, nakon uspešne saradnje na Value+ projektu, najavili da će se spojiti u kompaniju pod nazivom "smartocto" uz podršku konzorcijuma investitora, navodi se u zajedničkom saopštenju.

"Izuzetno je značajno: čuli smo toliko puta od zajedničkih klijenata da bismo bili nezamenljivo ultimativno analitičko rešenje za svaku novinarsku redakciju kada bismo se ujedinili. A kada ti industrija nešto govori, onda slušaš", rekao je Dejan Nikolić, CEO kompanije Content Insights. 

U saopštenju se navodi da novi tim želi da svojom analitičkom platformom bude "vodeće rešenje u novinarskim redakcijama širom sveta", a tim koji će raditi u Holandiji i Srbiji skaliraće sve operacije tokom tekuće godine. 

"Analitički uvidi koji su bazirani na podacima su ključ uspeha u modernim novinarskim redakcijama. Međutim, oduvek je bio izazov učiniti da ti podaci zaista pomažu urednicima da donose odluke i da im zaista donose opipljivu vrednost. Imajući u vidu ovaj problem, 2019. godine kreiran je projekat Value+ sa idejom da nađe rešenje", navodi "smartocto".

Novi pristup se zasniva na zajedničkom iskustvu koje su ponaosob stekle kompanije SmartOcto i Content Insights. Kompanija Content Insights pomaže preko 150 medijskih brendova na četiri kontinenta sa temeljnom istorijskom analizom članaka, a SmartOcto sarađuje sa preko 50 istaknutih redakcija, prikupljajući i pružajući podatke i grafikone u realnom vremenu.

"Naše rešenje se zasniva na dva radikalno nova elementa, bazira se na kombinaciji istorijskih podataka koji računaju vrednost i kvalitet članaka s jedne strane, i preciznim i personalizovanim notifikacijama u realnom vremenu koji obaveštava članove novinarske redakcije koje korake mogu da preduzmu sa objavljenim novim sadržajem", kazao je Erik van Hejsvajk, CEO kompanije smartocto. 

Roj Vasink, menadžer podataka u istaknutoj holandsko-belgijskoj medijskoj kući DPG Media, potvrđuje uspeh Value+ projekta.

"Rezultati su sjajni i pomeraju granice, čak i u doba pandemije korona virusa, u pogledu čitalaca koji su se konvertovali u pretplatnike, kao i generalno dopiranje do većeg broja publike. Analitičko rešenje smartocto igra ključnu ulogu, kako za naše novinare, tako i za pristup naše novinarske redakcije koji se zasniva na praćenju podataka", dodaje Vasink.

U spajanje dve kompanije investirao je konzorcijum koji čine North Base Media (NBM), Eleven, Neveq, V-Ventures i South Central Ventures (SCV). 

Jan Kobler, partner menadžer u SCV-u kazao je da veruje da će novo rešenje doneti veliku promenu na tržištu analitičkih alata namenjenih medijima, a da će u godinama koje dolaze "profitabilnost medija biće važnija nego ikada". 

"Smatramo da će zajednička kompanija, sa jedinstvenom kombinacijom dokazanog iskustva i pristupa, postaviti zlatni standard u industriji analitike sadržaja. Nijedna druga kompanija na tržištu trenutno ne može svojim klijentima obezbediti dubinu podataka i predloge u realnom vremenu, kakve smartocto može", kazao je Saša Vučinić, patrner menadžer u NBM-u.

O kompaniji smartocto: nova kompanija je kombinacija dva bivša startapa. Obe kompanije, Content Insights (Srbija) i SmartOcto (Holandija) osnovane su 2015. godine. Kompanije trenutno ima predstavništva u Holandiji, Srbiji i Sjedinjenim Američkim Državama.

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

Pročitajte još

pošaljite komentar

Nema komentara