Srbija

09.01.2024. 16:57

Nova ekonomija

Autor: Nevena Petaković

„Infostan“ uvodi onlajn slanje računa, rešenje plaća 260.000 evra

Nova ekonomija

Srbija

09.01.2024. 16:57

JKP „Infostan tehnologije“ planira uvođenje platforme za elektronsko slanje računa korisnicima, a procenjena vrednost ovog tendera je 30 miliona dinara (oko 256.000 evra), vidi se u planu javnih nabavki tog preduzeća. 

„Infostan“ je javnu nabavku za isporuku i implementaciju tražene platforme objavio 1. januara, a rok za podnošenje ponuda je 30. januar.

Firma koja bude izabrana na tenderu ima rok od 30 dana od dana zaključenja ugovora za kompletnu realizaciju posla.

Kako se navodi u dokumentaciji, cilj novog sistema je smanjenje troškova slanja računa u papirnom obliku, čuvanje životne sredine i veće zadovoljstvo kupaca „zbog sve većeg broja zahteva korisnika da račune dobijaju u elektronskom obliku na mejl adresu“.

U opisu posla, koji će se naći pred izabranim ponuđačem, stoji da platforma mora da ima mogućnost za masovno slanje mejlova na minimum 800.000 adresa mesečno, da bude povezana sa Sistemom objedinjene naplate i da ima mogućnost formiranja računa u PDF formatu, koji je po sadržini istovetan štampanoj verziji računa.

Nova platforma za elektronsko slanje računa treba da bude instalirana u sedištu preduzeća u Danijelovoj 33 u Beogradu, a sam sistem mora da bude realizovan na Windows server 2022 platformi.

Rešenje treba da sadrži i aplikativnu formu koja će se koristiti za prijavu i registraciju korisnika za navedenu uslugu, preko sajta Infostana.

Ponuđač, koji je zainteresovan za dobijanje ovog posla od Infostana, mora da ima autorizaciju (ovlašćenje, potvrdu) proizvođača, ili predstavništva proizvođača za teritoriju Srbije, da ponuđač ima pravo izmene postojećeg eSanduče rešenja.

„Autorizacija mora da bude naslovljena na naručioca, da glasi na ponuđača i da se odnosi na predmetnu javnu nabavku“, piše u tenderskoj dokumentaciji

Neki od uslova koji ponuđač mora da ispuni kako bi dobio posla isporuke i implementacije ove platforme je da ima najmanje jedan projekat implementacije softverskog rešenja iz oblasti dizajna, integracije i implementacije self-care portala u periodu poslednjih pet godina (pre isteka roka za podnošenje ponuda) čija ukupna vrednost ne može biti manja od deset miliona dinara (bez PDV-a).

Takođe, potrebno je da ima najmanje dva projekata dizajna i implementacije softverskog rešenja koja uključuje i integraciju sa sistemom naplate banke na teritoriji Srbiji u poslednjih pet godina.

Pored isporuke i implementacije platforme, jedan od zadataka izabranog ponuđača je i obuka ključnih korisnika platforme za elektronsko slanje računa korisnicima kao i održavanje predmetne plaforme u periodu od 12 meseci.

Infostan je sredinom 2020. godine pustio u rad portal e-Sanduče, putem kojeg građani mogu da ostvare uvid u svoja dugovanja i plaćanje platnim karticama. 

E-sanduče je mobilna aplikacija i web portal koja omogućava korisnicima da se registruju i svakog meseca na jednom mestu elektronski dobijaju račune objedinjene naplate i drugih pravnih lica, odmah po formiranju zaduženja, pre procesa štampe i distribucije na kućne adrese. Istovremeno, omogućeno je elektronsko plaćanje računa Visa, Dina, Mastercard, Maestro i American Express platnim karticama, navodi se na sajtu Infostana. 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.