Srbija

30.09.2025. 11:26

Autor: Nova Ekonomija

Infostud: Srbija zaostaje u onlajn učenju, kompanije češće edukacijama hoće da zadrže radnike nego privatnim zdravstvenim osiguranjem

Foto: Pixabay

Srbija

30.09.2025. 11:26

Srbija zaostaje za prosekom onlajn učenja Evropskoj uniji, gde je 2024. godine neki kurs pohađalo 18 odsto građana a u Srbiji 11 odsto, saopštio je danas sajt za zapošljavanje Infostud, a prenosi Beta.

Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku, u Srbiji 40 odsto zaposlenih želi da se usavršava, ali ih u tome sprečavaju porodične obaveze, radno vreme ili troškovi kurseva.

„Ulaganje u znanje je među najčešćim pogodnostima koje poslodavci koriste kako bi privukli i zadržali kvalitetne kadrove, ispred timskih druženja ili čak privatnog zdravstvenog osiguranja“, naveo je Infostud.

Fleksibilnost učenja od kuće ili kancelarije, dostupnost na telefonu i niža cena u poređenju sa tradicionalnim edukacijama, direktno odgovaraju na najveće barijere koje zaposleni u Srbiji danas imaju.

Infostudova online platforma za učenje „Krojačeva škola“, pokazuje, kako je naveo taj sajt, koliki potencijal postoji u onlajn učenju.

Danas na toj platformi uči više od 30.000 aktivnih građana, dok se kompanije u najvećem broju slučajeva odlučuju za godišnje licence, čak 86 odsto svih kupovina.

To, kako je navedeno, jasno pokazuje da firme koje investiraju u obuke zaposlenih biraju dugoročan pristup razvoju i zadržavanju kadrova, a ne kratkoročna rešenja.

„Onlajn edukacija može postati jedan od ključnih pokretača razvoja tržišta rada u narednim godinama“, ocenio je sajt Infostud.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.