
Koliko će nas koštati gas?
Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...
Javni gradski saobraćaj u Beogradu, koji je sinoć oko 20 časova bio prekinut zbog blokada saobraćajnica na više lokacija u gradu, od jutros ponovo funkcioniše.
Na ulicama Beograda od jutros su i gradski autobusi i tramvaji, ali za sada nije poznato da li oni saobraćaju u punom kapacitetu.
Sindikat Centar – GSP Beograd zatražio je od gradskog Sekretarijata za javni prevoz da što pre uspostavi sistem komunikacije sa građanima koji koriste taj prevoz i da ih o svim promenama, kao i kada se izda nalog za povlačenje svih vozila sa ulica grada, blagovremeno obavesti.
„U prethodne dve večeri je već posle 20 časova praktično u potpunosti ukinut javni gradski prevoz u Beogradu jer su sva vozila bila povučena za garažu, a građani o tome nisu imali bilo kakve zvanične informacije, dok linije noćnog prevoza nisu saobraćale“, dodaje se u saopšenju.
Sindikat je naveo da u potpunosti razume složenost situacije i da je vrlo zahtevno upravljati sistemom javnog prevoza u okolnostima okupljanja i protesta građana na više desetina lokacija u gradu.
„Međutim, za brojne obustave rada linija gradskog prevoza nije postojala opravdanost u smislu nemogućnosti odvijanja saobraćaja, a ipak su i te linije prestale sa radom, pa čak i u onim delovima grada gde u tom trenutku nije postojala nijedna blokada saobraćaja„, navodi se u saopštenju.
Sindikat je naveo da je u prethodna tri dana dobio desetine mejlova građana u kojim se navodi da dispečeri u Operativno-kontrolnom centru Sekretarijata za javni prevoz odbijaju da pruže informacije o odvijanju gradskog prevoza, već da ih upućuju da kontaktiraju Servisni centar gradske uprave, „koji nema informacije u realnom vremenu, što je nedopustivo“.
„Korisnici javnog prevoza su s pravom nezadovoljni, ali svoje nezadovoljstvo često iskazuju na pogrešnu adresu – vozačima i otpravnicima GSP-a, koji samo postupaju po nalozima nadležnih u Gradu i ne odlučuju o tome koja linija će i kada prestati sa radom“, dodaje se u saopštenju.
Sindikat je zbog toga pozvao Sekretarijat da „što pre prekine praksu ćutanja“ i počne sa objavljivanjem informacija u realnom vremenu, putem svog zvaničnog sajta i svojih stranica na društvenim mrežama, kao i da uspostavi kontakt telefone za informacije i pomoć korisnicima javnog prevoza.
GSP večeras sva vozila povukao u garaže, ostavio Beograđane bez prevoza, saznaje N1
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...

Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) saopštila je da je ove godine dostigla značajnu prekretnicu u Srbiji, uloživši više od 10 milijardi evra u zemlju od 2001. godine kroz skoro 400 projekata.U Beogr...

Više od 78 odsto vozača u Srbiji smatra da bi u slučaju značajnog rasta cena goriva, država trebalo da reaguje smanjenjem akciza, dok 11 odsto njih veruje da bi trebalo povećati subvencije za kupovinu elektr...

Sindikat pančevačke Rafinerije zatražio je obraćanje generalnog direktora NIS-a, a upitao je i kadrovsku službu ima li strategiju u vezi sa statusom zaposlenih. Kako saznajemo, zaposleni traže informacije u ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE