Srbija

26.10.2016. 16:33

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Još deset dana možete da glasate za ‘Najbolje iz Srbije’

Srbija

26.10.2016. 16:33

Još deset dana je ostalo da građani Srbije daju svoj glas za najbolji robni i korporativni brend na domaćem tržištu, kao i za najboljeg izvoznika, manifestaciju i startap preduzeće.

U akciji Privredne komore Srbije (PKS) i Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija „Najbolje iz Srbije“, posetioci sajta www.najboljeizsrbije.com moći će do 6. novembra da glasaju za više od 194 brenda u 24 kategorije i time nagraditi one, koji su prema njihovom mišljenju, u protekloj godini imali najkvalitetniji proizvod, uslugu i komunikaciju sa potrošačima, ali i imidž.

Kako je u izjavi novinarima rekao predsednik PKS Marko Čadež, ove se godine prijavilo 140 kompanija, sa 20 odsto više brendova nego prošle godine.

„To je pokazatelj da je akcija zaista uspešna i da firme prepoznaju ‘Najbolje iz Srbije’ kao nešto što im donosi konkretnu korist u poslovanju, promociji, ali i jednu vrstu dodatne vrednosti“, rekao je Čadež.

On je pozvao potrošače da daju svoj glas u svim kategorijama i kažu koji su to najbolji brendovi koje Srbija može da ponudi.

„Time će pomoći i nama i srpskoj privredi da promovišemo više uspešnih priča i više uspešnih brendova, jer koliko budemo imali više ovde, toliko ćemo biti spremniji da ih imamo i na drugim, najvećim svetskim tržištima“, rekao je Čadež.

Glavni koordinator akcije Mihailo Vesović dodao je da svaki pojedinac može da glasa za jedan brend u jednoj kategoriji, poput robe svakodnevne potrošnje, strani robni brend koji se proizvodi u Srbiji, odeća, tekstil i obuća, uslužna preduzeća…

„Do sada se prijavilo, odnosno registrovalo 3.000 glasača, a zabeležili smo i 5.500 glasova po raznim kategorijama“, rekao je Vesović koji je istakao da očekuje i da se uključi i stručna javnost, poput specijalizovanih novinara, ali i ljudi iz sveta biznisa.

Profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu Saša Veljković istakao je da se u akciji „Najbolje iz Srbije“ ove godine pre svega gleda glas potrošača.

„Pored tržišno-finansijskih kriterijuma, glas potrošača je veoma bitan, jer brend postoji upravo u njihovoj glavi“, rekao je Veljković.

On je objasnio da, u zavisnosti od kategorije, glasači imaju od 30 do 60 odsto učešća u broju bodova, koji ukupno iznosi 100 poena za svaku kategoriju.

„Žiri, i pored toga što ga čine ministri, predstavnici udruženja potrošača, medija, PKS i struke, ima samo deset od 100 poena. Ti glasovi služe da, tamo gde je veoma blizu, samo bod ili dva, preseku i donesu finalnu odluku“, rekao je Veljković.

Organizatori su pozvali građane da glasaju u akciji „Najbolje iz Srbije“ naglasivši da što više ljudi bude učestvovalo to će izbor najboljeg brenda biti merodavniji i omogući će da prave vrednosti i kvalitet isplivaju na površinu.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.