Vesti iz zemlje

09.02.2016. 16:52

Beta

Autor: Nova Ekonomija

JUTA od ove godine turistima garantuje sigurnost putovanja

Ako neka turistička agencija propadne ili ne obezbedi turistima odgovarajući smeštaj, nacionalna asocijacija JUTA će putnicima garantovati povraćaj novca ili drugi aranžman.

Nacionalna asocijacija turističkih agencija (JUTA) od ove godine, prvi put putnicima garantuje sigurnost putovanja, ako turistička agencija propadne ili ne obezbedi turistima odgovarajući smeštaj, izjavio je direktor te asocijacije Aleksandar Seničić.

On je rekao da će oni u slučaju prestanka rada agencije ili neispunjenja programa putovanja, u najkraćem mogućem roku garantovati povraćaj novca putnicima koji nisu počeli putovanje.

„Ako agencija prestane da radi pre kretanja na put, klijentima će biti vraćen novac u roku od pet dana, a ako žele, moći će da izaberu putovanje kod neke druge agencije koja je u tom programu“, rekao je Seničić.

Kako je objasnio, ako se desi da putnici dođu na destinaciju, a da im agencija nije obezbedila smeštaj, JUTA će im pomoći da pronađu smeštaj ili da se vrate u zemlju, ako to žele.

U program JUTA garancija putovanja, kako navodi, uključeno je 150 agencija, koje su ispunile potrebne kriterijume i za koje je procenjeno da su sigurne.

„Najveća prednost ovog dodatnog osiguranja je to što će u sezoni u svakom trenutku na 350 do 370 destinacija biti 500 do 700 predstavnika i moći ćemo da reagujemo u trenutku“, istakao je Seničić i dodao da je ovakva vrsta osiguranja jedinstvena ne samo na domaćem tržištu, već i u okruženju i Evropi.

Naglasio je da neće sve agencije koje su članice ove organizacije biti deo ovog programa i objasnio da će one koje učestvuju imati istaknut zaštićeni znak „YUTA garancija putovanja“ na poslovnicama, katalozima i sajtovima.

„Oni koji budu putovali sa agencijom koja nema ovo osiguranje moraće da čekaju isplatu štete, kao i do sada i da se nadaju da će im država pomoći ukoliko se desi nešto nepredviđeno“, naveo je Seničić i dodao da se ranije na povraćaj novca čekalo i po nekoliko meseci.

Naveo je da će putnici moći da se žale tehničkoj podršci JUTE telefonom koji će raditi 24 sata, sedam dana u nedelji, a u roku od par sati oni će reagovati.

Seničić je naglasio da ovaj vid osiguranja ne predviđa nikakve nove troškove za putnike.

On je objasnio i da je prednost dodatnih garancija to što će agencije biti u obavezi da svakodnevno dostavljaju podatke o putnicima, pa će se tačno znati koji su turisti osigurani i gde se nalaze.

Ranije se čekalo da se putnici sami jave, i danima se nije znao broj oštećenih.

„JUTA garancija putovanja će se odnositi isključivo na nemogućnost plaćanja dospelih obaveza u datom trenutku, a to znači da neće po tom postupku na primer menjati gostima apartmane ili primati žalbe turista na hranu i vrstu prevoza“, objasnio je Seničić i dodao da će ovakve žalbe ići redovnim putem, kroz arbitražu Juta.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Ovde je najbolje biti na socijali i kazancetu, zivrti u tatinih poklonjenih 40 legalnih i 120 nelegalnih kvadrata jer drzava sprecava legalizaciju…cool..bitno je napuniti privatne dzepove radnika na ozakonjenju i legalizaciji a to sto bi drzava ubirala porez …koga boli uvo za drzavu! Stop korupciji.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.