Skuplji aranžman za letovanje u stvari može biti jeftiniji. Usluga ‘sve uključeno’ nije podjednako kvalitetna u hotelu s tri zvezdice i onom s pet zvezdica.
Uprkos tome što je usluga po sistemu „sve uključeno” najskuplja, to je i najjeftiniji način na koji može da letuje porodica s decom.
Koncept „all inclusive” podrazumeva neograničenu konzumaciju hrane i pića tokom dana. Najčešće, doručak počinje rano ujutru i traje do 10.30, da bi se već oko 11.00 služila užina.
Ručak počinje u 12 i traje do 16 časova. Zatim sledi užina, velika količina voća kraj bazena, a u 18 časova već počinje večera koja traje do kasno. Koncept uključuje i neograničenu količinu pića i sladoleda.
Ovo, dakle, ne odgovara parovima u situacijama kada je „lepša polovina” na dijeti i uživa u masažama, a „jača polovina” voli da pije espreso i viski.
U cenu su uključene aktivnosti poput bilijara (najčešće uz prethodnu rezervaciju), stonog tenisa, fudbala, košarke, odbojke, kao i bioskop, animacije, noćni šou i nemotorizovane zabave na plaži. Velnes program može se koristiti do neke granice (sauna, bazen, fitnes), ali ne podrazumeva masažu.
Dodatno se plaćaju uvozna flaširana pića, espreso, ceđeni sokovi, kolači u poslastičarnici, video-igre, pranje veša… Da bi sve ovo bilo besplatno – turista treba da uplati „ultra all inclusive”.
Ne pružaju ni svi hoteli isti kvalitet usluge. U vrhunskim hotelima piće se služi iz konzervi i flašica, a u nekima se sokovi i voda toče iz automata. Takođe, različiti su kvalitet i izbor hrane. Najpouzdaniji način da se dozna kakva je usluga u nekom hotelu jeste cena. U hotelu sa četiri, a pogotovo s tri zvezdice ne treba očekivati bogat švedski sto i velik izbor pića.
Pored dečjih klubova, u mnogim hotelima postoje i igraonice sa stonim fudbalom i ostalom zabavom za tinejdžere. Takođe, porodicama s decom se isplati da biraju hotele sa akva-parkovima ili bazenima i toboganima, jer su ulaznice skupe. Luksuzni hoteli obično imaju i diskoteke.
Koncept „sve uključeno” najisplativiji je porodicama s decom, jer je u njima zabava zagarantovana. Vrhunski hoteli brinu i o bebama, ali roditelji treba da još u agenciji napomenu da li im je potreban krevetac ili kadica. Hoteli obezbeđuju i flašice, pelene, adaptirano mleko, kao i kašice s voćem i povrćem onog brenda koji majke traže.
Dok dadilje brinu o bebama, animatori su po čitav dan s decom. Pored opremljenih igraonica i dečjih bazena, postoje i dečje kuhinje. Hoteli roditeljima daju i aparate sa ekranom, pa u svakom trenutku mogu da vide dete.
Još je isplativije roditeljima s decom u pubertetu koja vole da tokom dana pojedu po nekoliko sladoleda i nalivaju se sokovima. Većina hotela ove poslastice deli tokom čitavog dana.
The Service Desk Technicians extend technical support to all internal IT and non-IT employees as well as customers facing problems related to hardware, software, and networking. They are responsible for troubleshooting problems faced by the end-users of PCs, laptops, and mobile phones by identifying issues and analyzing them.
Technicians receive trouble tickets raised by users through emails, telephones or in-person, as they are the single point-of-contact for any organization. They, therefore, handle these issues independently.
https://www.fieldengineer.com/skills/service-desk-technician