Vesti iz zemlje

24.03.2015. 15:11

B92

Autor: Nova Ekonomija

Kako je Tetra Pak sa 300 miliona proizvedenih pakovanja došao do tri milijarde

Švedska kompanija Tetra Pak otvorila je novi magacin u okviru svoje fabrike koja posluje u Gornjem Milanovcu.

Ulaganje je deo investicije od 12 miliona evra koje je Tetra Pak u tu srpsku fabriku uložio za poslednje dve godine.

Fabrika površine 4.000 kvadratnih metara, doneće poboljšanje u skladištenju proizvoda i upola smanjiti vreme utovara. 

U novom pogonu je zaposleno 38 novih radnika. 

Direktor Tetra Paka za Evropu i Centralnu Aziju Šarl Olemeo kaže da je deset godina proizvodnja kartonske ambalaže Tera Paka u Gornjem Milanovcu povećana 10 puta, sa 300 miliona pakovanja na tri milijarde danas. 

Kako je rekao, 91 odsto proizvodnje se izvozi u 50 zemalja sveta. 

Prema njegovim rečima fabrika u Srbiji je jedna od najefikasnijih u sistemu Tetra Paka koji ima 40 fabrika u svetu, a nastaviće ulaganej i proširenje njene proizvodnje. 

Olme kaže i da je veliki izazov za Tera Pak kriza u Rusiji i Ukrajini koja stvara ogroman pritisak na potrošače. U te dve zemlje je opala i proizvodnja zbog čega se u kompaniji trude da odgovre na te izazove ulaganjem u inovacije.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. I pored tako slabog rada firme »Ornament – investinženjering« d.o.o. iz Beograda na poslovima obnove Golubačke tvrđaje, JP »Skijališta Srbije« su im za cenu od 17.800.000 din. bez PDV, odnosno 150.000 evra bez PDV poverila posao »Projektantskog nadzora, monitoringa, tehničke kontrole i evaluacije projekta za potrebe izgradnje gondole Ušće – Kalemegdan«.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.