Kompanija Kentkart dobila je posao iznajmljivanja i implementacije sistema za naplatu karata i upravljanje javnim prevozom u Kragujevcu.
JKP „Šumadija“ raspisala je sredinom decembra javnu nabavku usluge iznajmljivanja i implementacije informacionog sistema za kontrolu i upravljanje javnim prevozom u realnom vremenu i opreme za automatsku naplatu prevoza.
Ponuda koju je dala ova kompanija bila je jedina koja je stigla na tender. Kentkart je dao ponudu u iznosu od 16,5 miliona dinara bez PDV-a (19,8 miliona sa PDV-om).
Sistem treba da se sastoji od podsistema za naplatu karata sa kontrolom putnika (tiketing) i podsistema za upravljanje vozila javnog prevoza u realnom vremenu koji obuhvata i informisanje putnika (monitoring), piše u tehničkoj specifikaciji.
Sistem treba da omogući softverski obračun rada autoprevozika, izradu reda vožnje, naplatu karata u javnom prevozu, izradu kartica na ime korisnka, kontrolu karata putem prenosnih uređajaa, dopunu karata putem terminala na prodajnim mestima.
Vlasnik Bus plusa i ubuduće naplaćuje karte, ali pod novim imenomJedan od uslova za ponuđača bio je da je u prethodne tri godine (2020, 2019, i 2018.) pružio usluge iznajmiljivanja i implementacije informacionog sistema za kontrolu i upravljanje javnim gradskim i prigradskim prevozom u realnom vremenu i opreme za automatsku naplatu prevoza kod najmanje jednog korisnika u gradu koji u javnom gradskom i prigradskom prevozu ima najmanje 80 vozila i koristi GPS pozicioniranje vozila, beskontaktne smart karte, a u kojima je ugrađena oprema za elektronsku naplatu.
Početkom prošle godine kompanija Kenkart dobila je posao naplate karata u beogradskom javnom prevozu.
Ta firma je i prethodnih deset godina naplaćivala karte u beogradskom javnom prevozu, ali pod drugim imenom, Apeks solušn (Apex solution)
Šta za sada možete sa novom „Beogradskom karticom“?