Vesti iz zemlje

08.07.2014. 09:45

RTS

Autor: Nova Ekonomija

Koliko vredi Kosili brend?

Hemijska industrija Nevena u Leskovcu, iako je jedno od 137 preduzeća u restrukturiranju nema nikavih dugovanja prema državi i prema zaposlenima.
Novom bebi kolekcijom koja je na tržišta izašla pod novom jedinstvenom trgovačkom markom -Nevena- ovo nekada najuspešnije leskovačko preduzeće, konačno je rešilo problem sa brendom Kosili za čije korišćenje joj je švajcarski partner tražio čak 600 hiljada evra.
Odavno sve linije u Neveni nisu radile u punom kapacitetu. Potražnja za novom bebi kolekcijom Kosilija je velika pre svega u državama sa prostora nekadašnje Jugoslavije, a u završnoj fazi su i pregovori za izvoz na probirljivo rusko tržište. 
„Ostalo nam je samo da dobijemo sertifikate za veliko rusko tržište. Očekujemo da taj posao završimo za dva do tri meseca kada bi trebalo da krenu i prve ture ka Rusiji. Koliki je to značaj za naše preduzeće suvišno je govoriti“, kaže Tatjana Ilić direktor proizvodnje. 
Pripreme za proizvodnju nove kolekcije preparata za bebe trajale su mesecima. Posebna pažnja posvećena je odabiru kombinacija sastojaka koji dolaze u dodir sa kožom beba. Stručnjaci Nevene pokazali su i ovoga puta da prate sve trendove i razvoj kozmetičke industrije u svetu. 
„Mi u svakom segmentu proizvodnje pratimo svetske tokove. Tu jednostavno ne može i ne sme da bude propusta. Za novu kolekciju dodali smo neke nove supstance kako bi pomade i kreme bile što lekovitije za nežnu kožu beba“, kaže Drgana Dikić rukovodilac sektora kvaliteta u Neveni. 
Od kada je u procesu restrukturiranja, kako kaže direktor Nevene i zastupnik državnog kapitala Miljan Miljković, ovo preduzeće ispunjava sve obaveze prema državi radnicima i poslovnim partnerima. 
„Nova kolekcija nosiće jedinstveno trgovačko ime „Nevena“, a ono što je najbitnije novi proizvodni program prošao je sve kontrole nadležnih državnih institucija. U ovom preduzeću više neće osvratati na nekadašnji brend Kosili koji su u Neveni razvijali decenijama i odnosima sa partnerom iz Švajcarske koji im je za nastavak saradnje tražio čak 600 hiljada evra“, dodaje Miljković. 
„Za našu novu robnu marku dobili smo sve potrebne dozvole. Nedavno nam je u kontrolu dolazila i tržišna inspekcija i na naše zadovoljstvo konstatovala je da svi zakonski uslovi ispoštovani sa zadovoljstvom“, kaže Aleksandar Rakić iz pravnog sektora. 
U Neveni trenutno radi osamdeset radnika. Jasna strategija, investiranje u opremu nove kolekcije rast izvoza garantuju da će na proleće Nevena dobiti pravog strateškog partnera.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Naravno da hoće, već gori od toplotnog udara na novčanike. Što je temperatura veća i toplija, to je novčanik tanji!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.