Srbija

17.09.2016. 18:52

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

Kompanija HEINEKEN obeležila Dan odgovorne konzumacije

Srbija

17.09.2016. 18:52

Kompanija HEINEKEN obeležila je Dan odgovorne konzumacije širom sveta, treći put zaredom. Cilj obeležavanja ovog dana je podizanje svesti o zloupotrebi alkohola i angažovanje zaposlenih i javnosti, kako bi odgovorna konzumacija postala društvena norma i poželjan vid ponašanja.

Kompanija HEINEKEN je, kako su naveli, posvećena tome da bude deo rešenja i fokusira se na prave uzroke koji dovode do neodgovorne konzumacije.

Kao primer dobre prakse u ovom segmentu, kompanija HEINEKEN Srbija, već četvrtu godinu zaredom, sprovodi društveno odgovornu kampanju „Društvo, ko vozi kući?“ i obezbeđuje bezbedan i besplatan prevoz posetiocima najvećih muzičkih festivala u Srbiji.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.