Srbija

24.06.2015. 18:31

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Kostić želi da sarađuje sa kompanijom Ferero

Srbija

24.06.2015. 18:31

Predsednik MK Grupe Miodrag Kostić izjavio je da je proizvodnja lešnika u Srbiji isplativa i dodao da on neće propustiti šansu za saradnju sa Fererom.

Kostić je nakon panela u prostorijama Intesa Sanpaolo Grupacije, održanom u okviru Međunarodnog sajma EXPO 2015, rekao da investicija Ferera deluje impresivno, a da Srbija, posebno u južnom delu zemlje, polako mora da odustaje od proizvodnje pšenice i kukuruza i da se okrene lešnicima.

„Proizvodnja lešnika je dosta isplativa, a Ferero je svetski kupac, kupuje 30 odsto lešnika u svetu. Možda je to put za domaće proizvođače za prvih 20-ak hiljada hektara”, rekao je Kostić. 

Novac, kako je kazao nije problem, već je u pitanju znanje. Ferero, je dodaje on, spreman da dođe, samo bi trebalo da nađemo ko će biti prvi koji će ući u posao s njima. 

„Ja Ferero neću ispustiti. Videću da li mogu jedan, naravno mali deo, da prebacim u MK grupu”, rekao je Kostić. 

On je istakao da Srbija ima veći potencijal nego potrošačku moć. Kad bi koristili „know how” od Ferera i drugih italijanskih prozivođača, poručio je on, Srbija bi mogli da poveća 10 puta izvoz poljoprivrede. „Samo je na nama da li ćemo to uraditi ili ne”, zaključio je on. 

Predstavnik kompanije Ferero Etore Fontana istakao je da je ta firma dospela na vodeću poziciju u proizvodnji lešnika, i dodao da Ferero danas proizvodi 30 odsto svetskog tržišta lešnika. 

On je rekao da Srbija ima plodno tle za proizvodnju lešnika i poručio da Ferero tu planira dugoročnu investiciju.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.