Vesti iz zemlje

23.02.2016. 16:32

Beta

Autor: Nova Ekonomija

Kupci se najviše žale na kvalitet obuće

U Nacionalnom registru potrošačkih prigovora u 2015. godini zabeleženo je 13.934 žalbi potrošača koji su se najviše žalili na kvalitet obuće, saopšteno je danas na konfenciji za novinare u Pokretu za zaštitu potrošača.

Predstavnik sektora za zaštitu potrošača iz Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Stefan Cvetković rekao je da se najviše prigovora odnosilo na obuću (14,7 odsto), a slede računari (9,85 odsto), mobilni telefoni (9,8 odsto) i bela tehnika (4,05 odsto).

„Značajan pocenat prigovora potrošača od čak 10,31 odsto odnosi se na usluge vodosnabdevanja, električne energije, gasa, toplotne energije“, dodao je Cvetković.

On je objasnio da evidentirana udruženja za zaštitu potrošača imaju pravo na pristup Nacionalnom registaru potrošačkih prigovora i u direktnom kontaktu sa potrošačima prikupljaju podatke o žalbama i dostavljaju ih Ministarstvu za trgovinu, turizam i telekomunikaciju, a zatim te prigovore unosi u nacionalni registar.

Cvetković je istakao da Nacionalni registar potrošačkih prigovora, koji je počeo da radi u 2015. godini, prati i otklanja nepravilnosti na tržištu, u cilju zaštite potrošača.

Prema njegovim rečima, Institut vansudskog rešavanja potrošačkih sporova već je pozitivno rešio nekoliko zahteva potrošača.

„Očekujemo da u narednom periodu taj institut zaživi i da to bude korisna novina koja će smanjiti troškove i duge mukotrpne sporove“, rekao je Cvetković.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.