Prvi dugometražni dokumentarni film o razvoju domaćih brendova „Kupili su vas zauvek“ biće premijerno prikazan 1. novembra u hotelu Mona Plaza u Beogradu, saopštila je Marketing mreža.
Ovo je prvi dugometražni film o robnim i korporativnim brendovima ikada u Srbiji. Snimila ga je Marketing mreža u saradnji sa dme.video produkcijom.
Snimanje u trajanju od tri dana realizovano je na tri lokacije, a u filmu govori 15 direktora marketinga, direktora komunikacija i brend menadžera najuspešnijih brendova u Srbiji, navodi se u saopštenju Marketing mreže.
Oni kroz sedam ključnih tema daju pregled od rađanja brenda, rasta i razvoja, transformacije i rebrendiranja, ali govore i o ex-YU brendovima, kao i o tome šta je svrhu brenda i koja je njegova budućnost.
„U Srbiji, ali i u regionu, niko se do sada nije bavio brendovima kroz dokumentarni film. Smatrali smo da omiljeni brendovi potrošača u Srbiji zaslužuju da dobiju svoj prostor i da se ispriča priča o njihovom razvoju. Film Kupili su vas zauvek daje jedinstven pregled razvoja domaćih brendova, iz vizure ljudi koji te brendove stvaraju i grade svakoga dana“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač Marketing mreže i idejni tvorac filma.
Nakon premijere filma „Kupili su vas zauvek“, biće uručena i prestižna Mark Awards priznanja stručnjacima iz kompanija u Srbiji za lične poslovne i profesionalne uspehe.
Za priznanja ove godine bilo je nominovano čak 49 stručnjaka, a stručni žiri doneo je odluku da nagradi njih 11, koji su u 2020. ostavili trag na tržištu Srbije.
Vizuelno rešenje filma potpisuje agencija Ovation BBDO, a film su podržale kompanije Grand kafa, Atlantic Štark, Forma Ideale, Mercator-S i Delta Holding.