Turistička organizacija Srbije (TOS) značajno je proširila svoju kampanju, pa će ovaj deo sezone biti usmeren na domaće turiste, izjavila je Marija Labović direktorka Turističke organizacije Srbije (TOS) na konferenciji za medije održanoj povodom predstavljanja promotivne kampanje „Moja Srbija“, aktivnosti na promociji turističke ponude Srbije u letnjem periodu, kao i rezultata istraživanja „Stavovi i navike domaćih turista u Srbiji“.
„Ove godine je broj noćenja turista porastao za 18% u odnosu na prethodnu godinu“, rekla je Labovićeva i najavila početak kampanje turističkim karavanom koji će iz Užica krenuti u još 14 gradova Srbije.
„Posebnu pažnju posvetićemo dostavljanju informacija u vezi sa vaučerima jer želimo da svih 46.000 vaučera bude podeljeno“, navela je direktorka TOS-a.
U okviru kampanje je izrađena i nova brošura pod nazivom „52 ukusa Srbije“ koja je nastavak prethodne kampanje „52 vikenda“.
„Na taj način će se omogućiti turistima da se lakše opredele. Takođe će se fokusirati na marketing kampanju jer imaju podatke da je 16% odlučilo gde će putovati online. Kampanja traje do kraja leta.“, rekla je Marija Labović.