Svetski priznat nezavisni ekspert u proceni poslovanja u oblasti ljudskih resursa, prestižni „Top Employers Institute“, dodelio je kompaniji Lidl Srbija četvrti put zaredom priznanje za najpoželjnijeg poslodavca „Top Employer“, ovaj put za 2024. godinu. Za 5 godina poslovanja u Srbiji, sa timom od više od 3.500 zaposlenih u prodaji, logistici i direkciji, Lidl je još jednom potvrdio status „top“ poslodavca.
Tim povodom, izvršna direktorka Direkcije Ljudski resursi i članica uprave u kompaniji Lidl Srbija, Ivana Marković, istakla je:
„Naša kompanija posvećuje veliku pažnju osluškivanju i uvažavanju potreba zaposlenih, sa ciljem da stvorimo prijatno okruženje za rad, ali i priliku za rast i razvoj svakog pojedinca, kao i čitavog Lidl tima. Nedavno smo proširili i naš paket benefita za zaposlene, a i u narednom periodu nastavićemo da ulažemo u naš tim – svesni toga da su upravo zadovoljne kolege ključ našeg uspeha“.
„Top Employers Institute“ sertifikuje kompanije na osnovu ispitivanja procesa i praksi u oblasti upravljanja ljudskim resursima,i koje obuhvata šest ključnih oblasti: strategiju sa fokusom na ljude, radno okruženje, zapošljavanje, razvoj zaposlenih, raznolikost i inkluziju, kao i zadovoljstvo poslom.
„Naš ovogodišnji „Top Employer“ program sertifikacije dokazao je da izazovna vremena iz ljudi i kompanija mogu da izvuku najbolje stvari. Kompanija Lidl Srbija pokazala je izvanrednu praksu u oblasti upravljanja ljudskim resursima, kao i da joj je izuzetno stalo do usavršavanja i dobrobiti svojih zaposlenih – zato već četvrtu godinu zaredom nosi sertifikat jednog od najpoželjnijih poslodavaca, “Top Employer 2024“. Ovakvi poslodavci čine dobar primer za kompanije širom sveta“, izjavio je izvršni direktor „Top Employers Institute“ David Plink.
Lidl Srbija posluje po precizno definisanim HR procesima i procedurama, kroz koje pokazuje svoju profesionalnost i posvećenost zaposlenima. Kompanija je poznata po konkurentnim uslovima rada, a nedavno su najavljena i dva povećanja plata za zaposlene u prodaji u toku godine, jednokratne finansijske isplate, kao povećanje broja dana godišnjeg odmora sa dosadašnjih 22 na čak 24 dana godišnje, uz mogućnost ostvarivanja dodatnog dana na svake tri godine radnog odnosa, do maksimalnih 28 dana.
Takođe, zaposleni u Lidlu imaju i široku paletu atraktivnih benefita od kojih su neki: privatno zdravstveno osiguranje pod jednakim uslovima za sve zaposlene, rad od kuće za radna mesta na kojima je to moguće i kontinuirano usavršavanje unutar zemlje, kao i u inostranstvu. Jedan od značajnijih novih Lidl benefita je i Program podrške zaposlenima koji predstavlja mogućnost za sve zaposlene da dobiju besplatne konsultacije iz domena psihološke, finansijske i pravne pomoći. Program podrške zaposlenima (EAP – Employee Assistance Program) pruža poverljivu podršku putem savetovanja, resursa za postizanje ravnoteže između poslovnih i ličnih obaveza, pravnih i finansijskih konsultacija, kao i podršku za očuvanje mentalnog zdravlja.
Ovim Lidl Srbija potvrđuje da se i nakon 5 godina poslovanja u Srbiji svakodnevno zalaže za to da svojim zaposlenima obezbedi najbolje uslove rada i željeni balans između poslovnog i privatnog života.