Vesti iz zemlje

10.04.2024. 12:21

Magločistač

Autor: Magločistač

Magločistač: Emitovanje promotivnih filmova o Subotici građane koštalo milione dinara

Foto: Pixabay

Grad Subotica kao i njen gradonačelnik platili su iz budžeta skoro 38 miliona dinara za promociju Grada Subotice na lokalnim televizijama u Subotici, piše portal Magločistač.

Na osnovu tri ugovora, Gradsko veće YU Eco televiziji i Televiziji Subotica platilo je po 13,5 miliona, dok je gradonačelnik preduzeću Snoma, odnosno Info kanalu platio nepunih 11 miliona dinara za svakodnevno emitovanje ukupno tri filma: Rekonstrukcija pruge Subotica – Segedin; Istorijat velikog jevrejskog groblja u Subotici; „Istorijat starog kanala Jasibara“, piše Magločistač.

Ove cifre se navode u godišnjim izveštajima Gradskog veća, odnosno gradonačelnika o javnim nabavkama na koje se ne primenjuje zakon, u delu kupovine vremena za televizijsko, odnosno radijsko emitovanje, odnosno vremena za emitovanje programskih sadržaja, od pružaoca medijskih usluga.

Cifra koja je ugovorima dodeljena za ova tri medija tek je za nešto više od 6 miliona dinara manja od ukupnog „medijskog kolača“, odnosno ukupne sume dodeljene prošle godine po konkursu za sufinansiranje medijskih projekataka subotičkim, i ne samo subotičkim medijima.

Ovo nije prvi put da se subotičkim medijima za promociju Subotice dodeljuje novac iz subotičkog budžeta na ovakav način, a 2022. godine je bez konkursa, samo na osnovu tražene ponude, ugovorom između gradonačelnika ili Gradskog veća i pomenutih medija, iz budžeta potrošeno 30 miliona dinara, a u godini pre toga skoro 15 miliona dinara, navodi Magločistač.

Ceo tekst pročitajte OVDE.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.