Srbija

09.07.2025. 12:20

L’Oréal

Autor: Nova ekonomija

Marija Čortan je nova direktorka digitalnih marketinških komunikacija L’Oréala za Adria-Balkan region

Foto: L’Oréal

Srbija

09.07.2025. 12:20

Marija Čortan imenovana je za direktorku digitalnih marketinških komunikacija (Chief Digital & Marketing Officer) i članicu Upravnog odbora za L’Oréal Adria-Balkan Hub, sa sedištem u Zagrebu. Na toj poziciji nasledila je Maju Uzelac, koja je uspešno vodila ovaj odsek od 2017. godine.

Marija nije novo lice u L’Oréal porodici – ovo imenovanje označava njen povratak u kompaniju u kojoj je provela više od 18 godina. Karijeru je započela u odseku finansija u  L’Orealu Balkan u Beogradu i nastavila je kroz niz odgovornih pozicija u kontrolingu, razvoju poslovanja, upravljanju ključnim kupcima, sve do funkcije direktorke marketinga divizije robe široke potrošnje za negu i bojenje kose. U tom periodu pokazala je snažno razumevanje poslovnih procesa, fleksibilnost u radu na različitim funkcijama i duboko poznavanje regionalnog tržišta i potreba potrošača.

Poslednjih godina usmerila se na dodatno usavršavanje izvan L’Oréala u području digitalnog marketinga i e-commerce strategija, radeći na razvoju kompleksnih regionalnih kampanja i marketinških inicijativa koje spajaju kreativnost i rezultate. Dodatno iskustvo stekla je i kao direktorka marketinške agencije Drive, gde je bila odgovorna za vođenje kreativnih, digitalnih i strateških inicijativa za klijente širom Evrope.

„S velikim zadovoljstvom preuzimam dužnost daljeg vođenja digitalnih marketinških komunikacija L’Oreal Grupe u ovom regionu. Posvećeni smo stvaranju dinamičnih strategija koje spajaju nove tehnologije, kreativnost i potrebe naših potrošača, jačajući našu poziciju lidera.“ – istakla je Marija Čortan.

Marija Čortan donosi jedinstvenu kombinaciju internog poznavanja kompanije i svežih eksternih perspektiva, s ciljem daljeg jačanja digitalnih i marketinških aktivnosti u regionu.

„Posebno nam je drago što se Marija vratila u L’Oréal, koji izuzetno dobro poznaje. Siguran sam da će upravo njeno poznavanje kompanije, ali i  stručnost i predanost doprineti daljem unapređenju našeg prisustva u digitalnom prostoru,“  naglasio je generalni direktor kompanije L’Oreal za Adria-Balkan region Maksimilijano Frenca (Maximiliano Frenza).

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.