Vesti iz zemlje

25.10.2021. 14:48

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

Mercator S dobio nagradu za kampanju „Kaži jer se važi“

Kompanija Mercator S dobila je nagradu za najbolju kampanju za angažovanje zaposlenih u okviru festivala Employer branding (Empple). Jelena Šribar, HR menadžer u kompaniji Mercator S predstavila je kampanju “Kaži jer se važi...

Foto: Merkator

Kompanija Mercator S dobila je nagradu za najbolju kampanju za angažovanje zaposlenih u okviru festivala Employer branding (Empple). 

Jelena Šribar, HR menadžer u kompaniji Mercator S predstavila je kampanju “Kaži jer se važi“ koja je pokrenuta da ispita zadovoljstvo zaposlenih i za koju su nagrađeni. 

„Istraživanje koliko su zaposleni zadovoljni poslom nikad pre nije rađeno. Takva istraživanja su važna, pre svega, u retail industriji koju karakterišu najniže plate, surovi uslovi rada“, rekla je ona.     

Istraživanje “Kaži jer se važi” pokrenuli smo da bismo ispitali posvećenost i zadovoljstvo zaposlenih u kompaniji. Svi zaposleni su imali priliku da kažu svoje mišljenje o tome koliko su zadovoljni poslom i šta bi voleli da promene u svom poslu.               

Rezultati upitnika su pokazali da su ključne oblasti za razvoj zaposlenih na kojima treba raditi, pre svega, plate, nivo stresa na poslu i razvoj karijere.           

Festival Empple nastao je sa ciljem promocije i podsticanja zdravih employer branding praksi i sa željom da se skrene pažnja na employer branding kao struku koja ima značajan doprinos biznisu. 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.