Kompanija Mercator S dobila je nagradu za najbolju kampanju za angažovanje zaposlenih u okviru festivala Employer branding (Empple).
Jelena Šribar, HR menadžer u kompaniji Mercator S predstavila je kampanju “Kaži jer se važi“ koja je pokrenuta da ispita zadovoljstvo zaposlenih i za koju su nagrađeni.
„Istraživanje koliko su zaposleni zadovoljni poslom nikad pre nije rađeno. Takva istraživanja su važna, pre svega, u retail industriji koju karakterišu najniže plate, surovi uslovi rada“, rekla je ona.
Istraživanje “Kaži jer se važi” pokrenuli smo da bismo ispitali posvećenost i zadovoljstvo zaposlenih u kompaniji. Svi zaposleni su imali priliku da kažu svoje mišljenje o tome koliko su zadovoljni poslom i šta bi voleli da promene u svom poslu.
Rezultati upitnika su pokazali da su ključne oblasti za razvoj zaposlenih na kojima treba raditi, pre svega, plate, nivo stresa na poslu i razvoj karijere.
Festival Empple nastao je sa ciljem promocije i podsticanja zdravih employer branding praksi i sa željom da se skrene pažnja na employer branding kao struku koja ima značajan doprinos biznisu.