Vesti iz zemlje

19.03.2016. 10:39

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

‘Merkator’ i ove godine u akciji ‘Sat za našu planetu’

Mercator S, kao društveno odgovorna kompanija koja brine o održivom razvoju i očuvanju životne sredine, već drugu godinu zaredom učestvuje u akciji Sat za našu planetu koja ima za cilj da ukaže na problem klimatskih promena, kao i da pokaže da je zajedničkom incijativom moguće uticati na njih i da postoje rešenja za našu planetu.

Gašenjem spoljnih svetlećih reklama u subotu, 19. marta, na svim Roda, IDEA i Mercator prodajnim objektima na celoj teritoriji Srbije, u trajanju od sat vremena od 20:30 do 21:30, Mercator-S se pridružuje akciji simboličnog gašenja svetala koja se u svetu sprovodi već devet godina.

Ova akcija prerasla je u najveću svetsku inicijativu koja uključuje stotine miliona ljudi u više od 7.000 gradova iz 163 zemlje.

U Srbiji je prošle godine akcija organizovana sedmi put i u njoj je učestvovao rekordan broj učesnika sa ukupno 91 gradova i opština, više od 433 različitih partnera od nevladinih organizacija, škola i kompanija koje su se uključile i podržale akciju, civilnog drušva i pojedinaca.

Klimatske promene utiču na celokupno čovečanstvo, a ovim simboličnim gestom šalje se poruka da je borba protiv ovog velikog problema zajednička borba svih nas.

Mercator S nastoji da zajednici pruži što bolje uslove za život, rad i razvijanje. Posebnu pažnju posvećuje društveno odgovornom poslovanju dajući podršku zajednici u kojoj posluje, a učešće u ovoj akciji je jedan od mnogobrojih društveno odgovornih aktivnosti koje sprovodi.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.