Srbija

08.09.2021. 09:54

METRO Cash & Carry Srbija

Autor: Nova Ekonomija

METRO – mesto gde poštovanje nije samo reč na papiru

Kao kompanija koja posluje u 34 zemlje širom sveta i sa ponosom gleda na svojih skoro 100.000 zaposlenih i milione kupaca – METRO zaista „živi“ svoje uverenje da su različitosti ono što nas spaja i čini bogatijim u ...

METRO Cash & Carry

Srbija

08.09.2021. 09:54

Kao kompanija koja posluje u 34 zemlje širom sveta i sa ponosom gleda na svojih skoro 100.000 zaposlenih i milione kupaca – METRO zaista „živi“ svoje uverenje da su različitosti ono što nas spaja i čini bogatijim u svakom smislu. Jer bez naših zaposlenih, ne bi bilo ni naših kupaca, a samim tim ni nas kao globalne kompanije sa više od pola veka postojanja. 

Deo METRO kulture predstavlja i načelo različitosti i inkluzije, zbog čega sa ponosom ističemo da smo prvi veletrgovac na svetu koji je potpisao „Slobodne i jednake“ standarde poslovanja Ujedinjenih nacija. 

Verujemo da kvalitetno radno okruženje nastaje negovanjem kulture u kojoj se kolege međusobno poštuju, izražavaju svoja mišljenja bez osuđivanja i ostavljaju prostor drugima da se izraze, na sve teme

To u praksi znači da kroz propise kompanije, u svakoj zemlji u kojoj poslujemo, omogućavamo da su svi pripadnici LGBTIQ+ zajednice slobodni i jednaki i da ne doživljavaju diskriminaciju u našoj kompaniji. Ovo je izuzetno važan deo naše poslovne, kao i politike zapošljavanja, koja se temelji na uverenju da prihvatajući, poštujući i podržavajući razlike, METRO ne samo veruje i aktivno sprovodi univerzalna ljudska prava, već i ultimativno čini racionalne korake da svoje poslovanje unapređuje i razvija.

METRO je kompanija koja pruža iste šanse svima i mesto gde svako zaslužuje slobodu da bude ono što jeste – bez straha. 

Verujemo da kvalitetno radno okruženje nastaje negovanjem kulture u kojoj se kolege međusobno poštuju, izražavaju svoja mišljenja bez osuđivanja i ostavljaju prostor drugima da se izraze, na sve teme. Istovremeno, verujemo da je prijatna komunikacija osnov dobrog odnosa, sa našim kupcima, ali i među zaposlenima. Znamo da je ljudski grešiti i priznati grešku, kao i da je moguće da nešto ne znamo i da nam je potrebna pomoć. U takvoj atmosferi svako može da bude iskren i spreman za učenje, kao i da preuzme odgovornost za svoje postupke. 

Odgovornost se ogleda i u našim naporima da podržimo kupce i njihove biznise, pre svega da ih dobro razumemo i na osnovu toga im pružamo uslugu i proizvode, na dugoročno održiv način. 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.