Od početka rata u Ukrajini, teška je situacija na tržištu drvne industrije. Više sa dobavljačima ne možemo ni da pregovaramo o ceni, srećni smo kada pronađemo materijal, kaže Milica Marić, osnivač brenda Wood Mood Design.
„Situacija na tržištu nije dobra. Čini se da je strah zbog rata u Ukrajini mnogo veći nego na početku pandemije. Ipak, mi smo naučili da moramo da se borimo i da ne smemo da stanemo. Teško je, ali teško je u celom svetu. Cene „divljaju“ svaki novi mejl od dobavljača donosi nam promenu cena, poskupljenje“, kaže Milica Marić, koja je povodom proslave 12 godina rada firme Wood Mood Design otvorila prvi salon u Beogradu (u Takovskoj ulici).
Ona kaže da prave zalihe kad god su u mogućnosti.
Foto: Bojan Pajić
„Uglavnom smo fokusirani na proizvode koji se više traže, smanjujemo raznovrsnost ponude. Trudimo se da popravljamo stvari na koje možemo da utičemo u našoj firmi i da imamo pozitivan stav u ovom teškom vremenu, kako bismo mogli da idemo napred. Šta će se dalje dešavati na tržištu, teško je predvideti“, kaže ona.
Brend Wood Mood Design osnovan je 2010. u Čačku, gde se nalazi i proizvodnja ovog nameštaja. Milica Marić, idejni tvorac brenda, završila je unutrašnju arhitekturu na Fakultetu primenjenih umetnosti u Beogradu. Prvi proizvod ovog jedinstvenog domaćeg brenda bio je WM klub sto koji je postao i najprodavaniji.