Srbija

13.10.2021. 09:17

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

Mirjana Berić, nova direktorka za poslovni razvoj u Mastercard: Fokusiraću se na sajber rizike

“Pozicija direktorke za poslovni razvoj daje novu inspiraciju jer pruža mnogo novih prilika za kreiranje i implementaciju važnih i inovativnih projekata”, kaže Mirjana Berić za Novu ekonomiju, koja je od 1. oktobra ove godine imenovan...

Mirjana Berić, FOTO. MasterCard

Srbija

13.10.2021. 09:17

„Pozicija direktorke za poslovni razvoj daje novu inspiraciju jer pruža mnogo novih prilika za kreiranje i implementaciju važnih i inovativnih projekata“, kaže Mirjana Berić za Novu ekonomiju, koja je od 1. oktobra ove godine imenovana na poziciju direktorke za poslovni razvoj u kompaniji Mastercard, za tržišta Srbije i Crne Gore. 

Poseban akcenat, prema njenim rečima, biće kako unaprediti korisničko iskustvo i smanjiti sajber rizike.

„Rad na uvođenju novih tehnologija zahteva konstantnu pažnju i posvećenost. I zato će pored daljeg razvoja mobilnih plaćanja na tržištu kao i unapređenja e-commerce rešenja, moj fokus biti na unapređenju korisničkog iskustva, kao i na rešenjima iz oblasti sajber bezbednosti i digitalnog identiteta. Veoma se radujem novim izazovima“, kaže ona.

Mirjana Berić je deo Mastercard tima od 2017. godine, a pored iskustva na različitim pozicijama u okviru kompanije Mastercard, ima i 15 godina prethodnog iskustva u finansijskom sektoru, u oblasti kartičarstva i digitalnih tehnologija.  

Kartice neće biti ukinute
Šehović (UBS): Bilo je pokušaja, ali ne i prevara tokom pandemije

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.