Zahvaljujući inovacijama i kvalitetu, nakon tri godine od otvaranja prvog hotela u Beogradu, Mona Plaza, postala je prepoznatljiv brend, beležeći kontinuiran rast sa ozbiljnim potencijalima za razvoj i dalje širenje. Posećenost hotela duplirana je u ovoj godini u odnosu na prošlu, a od decembra će se brendu Mona Plaza priključiti i hotel na Zlatiboru, najavio je na skupu sa medijima menadžment kompanije.
„Osnovani smo sa idejom da napravimo razliku u našoj industriji. Više od
500 kompanija iz zemlje i sveta i više od 20 svetskih manifestacija
izabralo je Mona Plazu Beograd za svog partnera samo u ovoj godini. U
svemu što radimo, posvećeni smo visokim standardima usluge i
kontinuiranim inovacijama, jer uvodimo vrednosti koje traju“, izjavio je
Ivan Vitorović, generalni direktor Mona Hotel Management grupe.
„Ponosni smo što smo u ovako kratkom periodu uspeli da napravimo brend
koji ima uticaj i koji se od decembra širi, sa velikim planovima i
ambicijama u budućnosti. Naša najveća prednost i ključ našeg uspeha su
naši ljudi. Verujemo da je svakom od nas potreban osećaj dostojanstva,
ponosa i zadovoljstva u onome što radi“, kaže Vitorović.
Foto: Mona Plaza
„Investicije i širenje domaćeg hotelijerskog brenda, ima veliki uticaj
na razvoj novih standarda u domaćoj hotelijerskoj industriji, direktno
pomaže urbanizmu i razvoju grada, ali indirektno veoma je značajno i za
nacionalnu privredu, jer jedan euro direktnog prihoda u turizmu, stvara
56 centi indirektnog prihoda u pratećim delatnostima“, izjavio je prof.
dr Georgi Genov, predstavnik poslovnog udruženja hotelsko ugostiteljske
privrede Srbije HORES.
„Meni je veoma drago što se kao Beograđanka povezujem sa domaćim
brendom, beogradskim hotelom, i porodičnom kompanijom, za koju sam
sigurna da će postići i svetski uspeh. Ono što me posebno vezuje za ovaj
hotel i brend Mona Plaza jeste taj osećaj pripadnosti, osećaj kao da sam
kod kuće. Za sve su to zaduženi zaposleni ovog hotela, divni ljudi koji
se trude da svaki moj boravak učine jedinstvenim iskustvom“, izjavila
Sara Jo, zaštitno lice Mona Plaza kampanje Truly Unique.
Od decembra 2022, Mona Plaza postaje lanac hotela, priključivanjem
hotela na Zlatiboru. Mona Plaza je brend kompanije Mona Hotel
Management, koja je nastala kao porodična kompanija iz Srbije i trenutno
ima više od 200 zaposlenih. Mona Plaza Zlatibor će preuzeti standarde,
novi sistem poslovanja i novi vizuelni identitet. Ovom prilikom, u
rebrendiranje hotela uloženo je više od milion evra za prilagođavanje
standardima.
Ivan Vitorović, generalni direktor hotel Mona Plaza i Sara Jo, brend ambasador
Mona Plaza brend kreira trajne vrednosti koristeći savremen dizajn,
naše istorijsko nasleđe i duboko usađenu etiku perosnalizovane usluge i
gostoprimstva. Hotel Mona Plaza Beograd ima neraskidivu vezu sa starim
delom grada, donjim Dorćolom i prvi je hotel u okviru brenda, sagrađen
2019. godine, na mestu prve jugoslovenske fabrike čokolade.
Mona Plaza je brend kompanije Mona Hotel Management, koja je nastala kao
porodična preduzentička kompanija iz Srbije. Investicija u Mona Plaza
hotel u Beogradu iznosila je više od 30 miliona evra. Mona Plaza kreira
trajne vrednosti koristeći vrhunski dizajn i duboko usađenu etiku
perosnalizovane usluge i ima poziciju vodeće domaće kompanije koja je
sinonim za jedinstveno iskustvo. Više informacija na sajtu
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Vlada Republike Srbije saopštila je da je na dana sednici usvojila Predlog zakona o izmeni Zakona o privatizaciji, kojim se uređuju uslovi i postupak promene vlasništva društvenog i javnog kapitala i imovine...
Država je ponovo donela Uredbu o obaveznoj proizvodnji i prometu hleba od brašna "T-500". Ovom uredbom, propisana je gramaža, sastav ali i maksimalna cena hleba koja se proizvodi od njega.Tako je Uredbom...
U prisustvu Delegacije Evropske unije u Srbiji, u Beogradu su danas predstavnici Uprave Ministarstva poljoprivrede Srbije za agrarna plaćanja i adekvatnih tela Crne Gore i Severne Makedonije potpisali sporaz...
U Srbiji je u proteklih nekoliko godina takozvani "Crni petak", dan kada prodavci tradicionalno nude velike popuste, postao veoma popularan način za brzo privlačenje velikog broja kupaca. Iako neke kompanije...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok