Srbija

06.11.2017. 15:01

Beta

Autor: Nova Ekonomija

Mrkonjić: Nisam odgovoran za propuste na Koridoru 11

Srbija

06.11.2017. 15:01

Bivši ministar infrastrukture Srbije Milutin Mrkonjić danas je izjavio da nije odgovoran na eventualne propuste u radovi na deonici od Uba do Lajkovca na Koridoru 11.

„Zna se ko je za šta odgovoran. Ja sam kao ministar bio odgovoran za strateške odluke. Za to sam spreman da odgovaram. Ministarstvo ne gradi, ono vrši nadzor, grade preduzeća“, kazao je Mrkonjić na konferenciji za novinare u Skupštini Srbije gde je poslanik Socijalističke partije Srbije.

On se oglasio povodom pisanja beogradskih medija da je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture zbog propusta u izgradnji na deonici od Uba do Lajkovca podnelo krivičnu prijavu Tužilaštvu za organizovani kriminal protiv 14 odgovornih lica na čelu sa bivšim ministrom Milutinom Mrkonjićem.

Mrkonjić je istakao da stručnjaci treba da utvrde da li je bilo propusta u radovima na deonici Koridora 11 i da treba da odgovara onaj ko je odgovoran za propuste ako budu utvrđeni.

„Posao mora da bude profesionlano urađen, za to sam se uvek zalagao“, kazao je Mrkonjić i dodao da ne zna ko je pisao prijavu protiv njega, ali da „taj ko je to radio očigledno ne zna ništa“.

Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture danas je saopštilo da će deonica autoputa na Koridoru 11 od Uba do Lajkovca morati da se radi ponovo zbog nekvalitetno izvedenih radova, što će, prema prvim procenama, koštati oko 1,07 milijardi dinara.

Deonica je građena od 2010. do 2014. godine i nije bila u saobraćaju, a nadležnim pravosudnim organima podneta je kompletna dokumentacija o izgradnji tog dela Koridora 11.

Saobraćajni institut CIP je na osnovu izveštaja Puteva Srbije, a po nalogu Koridora Srbije, uradio analizu dela te deonice koja je pokazala da je u osnovu autoputa umesto čvrstog materijala ugradjivana glina.

Zbog tih propusta je, kako je navedeno, pucao asfalta na delu autoputa i kosinama.

Deonica je duga 12,5 kilometara, a ponovo će morati da se radi 4,5 kilometara.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.