Kompanija Lidl Srbija u saradnji sa Fondacijom Ana i Vlade Divac projektom koji osnažuje žensko preduzetništvo u Srbiji u svoj asortiman uvrstili su proizvode malih firmi iz naše zemlje.
Pobednice konkursa „Snažne. Hrabre. Važne“, odnosno preduzetnice čije se firme bave proizvodnjom najrazličitijih proizvoda, imaju mogućnost da iste prodaju na policama Lidl supermarketa širom Srbije.
Predstavljanje rezultata konkursa kompanije Lidl Srbija i Fondacije Ana i Vlade Divac, foto: Nova ekonomija, Dimitrije Gašić
Od kozmetike, preko hrane, napitaka i drugih proizvoda, a neke od njih imamo prilike tek sada da koristimo, kada lako i jednostavno možemo da dođemo do njih – u Lidlu, u Lidlu.
Jelena Todorović po zanimanju je farmaceutkinja i proizvodnjom kozmetike bavi se od 1993. godine. Nedavno je na tržište plasirala i novu liniju proizvoda – Laura cosmetic line. I taman kada je, zbog loše situacije na tržištu, razmišljala da odustane od svega i zatvori firmu, čula je za Lidlov konkurs.
„Sve je došlo u pravom trenutku, bila sam na korak od odustajanja. Ovaj projekat za moju firmu koja za sada ima petoro zaposlenih značajan je jer rešava važan problem – distribuciju do krajnjih kupaca. Očekujem uspeh jer moji proizvodi daleko su vidljiviji otkad su na policama u Lidlu,“ kaže za Novu ekonomiju Jelena Todorović.
Na održanim panelima u hotelu Mona u Beogradu, svoje iskustvo podelile su pobednice konkursa, a tom prilikom predstavljeni su i postignuti rezultati.
Ministar spoljnih poslova Severne Makedonije Bujar Osmani najavio je da će se na zatvorenoj sednici Vlade razmatrati i odlučivati o daljem učešću ove države u inicijativi „Otvoreni Balkan“, javlja agencija B...
Broj zaposlenih u gejming industriji u Srbiji u 2023. godini povećao se za 98 odsto u odnosu na 2022. godinu, a razlog za to je veliki broj profesionalaca iz ove oblasti koji se doselio u zemlju iz Ukrajine,...
Samo pred izbore 2023. godine građanima je podeljeno skoro pola milijarde evra. Od kada je u koroni prvi put počela da jednostavno šalje novac građanima po sopstvnom izboru, vlast je uvela u praksu da pred ...
Udruženja ili grupe građana zainteresovani da sami unaprede sredine u kojima žive mogu da do 7. maja, 2024.godine prijave svoje ideje na konkurs koji Trag fondacija organizuje u okviru programa Aktivne zajed...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok