Srbija

16.09.2016. 19:43

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

‘Nordeusova’  kampanja sa Žozeom Murinjom u finalu takmičenja za najbolju reklamu

Srbija

16.09.2016. 19:43

Nordeus, nezavisni studio za razvoj igara i kreator jedne od najpopularnijih sportskih igara Top Eleven, saopštio je da je njihova kampanja Head vs. Heart Euro 2016, sa Žozeom Murinjom u glavnoj ulozi, ušla u finalni krug za najbolju digitalnu kampanju u kategoriji Online Advertising u okviru šestog po redu Lovie Awards takmičenja koje se održava svake godine. 

Nordeus je jedina gejming kompanija koja je nominovana zajedno sa nekim od najvećih svetskih brendova iz različitih oblasti.

Marko Jevtić, marketing menažer Top Elevena u Nordeusu, rekao je da je njihov cilj bio da milion ljudi, koji se do sada nisu okušali u Top Elevenu, zaigraju tu igru.

„A kako bi to moglo drugačije, nego angažovanjem Žozea Murinja i sa fokusom na Euro 2016. Kreativna ideja koja stoji iza ove kampanje zasnovana je na ljudskoj prirodi. Menadžeri donose odluke koje su bazirane ili na čvrstim činjenicima, ili na ličnom osećaju. Zahvaljujući timskom radu i našim partnerima, naš Head vs Heart video je postao najgledaniji Top Eleven video i sadržaj koji je najviše deljen na internetu. Sada jedva čekamo da vidimo da li će naši novi menažeri igrati glavom ili srcem“, rekao je Jevtić.

Takmičenje za Lovie nagradu, koje organizuje Internacionalna akademija za digitalnu umetnost i nauku (IADAS), je najprestižnije priznanje u Evropi za izuzetan doprinos razvoju web sajtova, online advertajzinga, online video sadržaja, mobilnih aplikacija i društvenih mreža. 

Žiri IADAS-a, koji bira pobednike Lovie takmičenja, čine eksperti iz internet industrije među kojima su Cheste Chipperfield, globalni kreativni direktor u kompaniji Tesla, muzičar Imogen Heap, Dan Howell autor YouTube kanala Danisnotonfire, Stephen Fry, Vic Hayes tvorac Wi-Fi mreže, Robin Chase osnivač Buzzcar-a i Corinne Vigreux koosnivač TomTom-a.

Nicolas Roope, izvršni direktor IADAS-a, rekao je da se Head vs Heart Euro 2016 kampanja veoma istakla u svojoj kategoriji, pokazujući koliko digitalne inovacije i kreativnost mogu biti moćni.

„Ova nagrada je potvrda stručnosti, genijalnosti i vizije njenih kreatora“, rekao je Roope.

Kao finalista, Head vs Heart Euro 2016 kampanja ima priliku da osvoji Lovie nagradu publike za koju fanovi širom sveta mogu da glasaju online. 

Do 22. septembra, Nordeusovi fanovi mogu glasati na sajtu peopleslovie.eu putem linka peopleslovie.eu/#online-only-campaign-0 i na taj način podržati Head vs Heart Euro 2016 kampanju u borbi za jednu od najprestižnijih evropskih nagrada za online advertajzing.

Svi pobednici će od strane Britanskog filmskog instituta, londonske Southbank banke, 27. oktobra 2016. godine, dobiti priznanje na šestoj po redu godišnjoj Lovie Awards ceremoniji, gde će imati priliku da nastupe i izlože svoj Declaration of Lovie govor. 

Kompletnu listu finalista Lovie nagradnog takmičenja možete naći na sajtu peopleslovie.eu.

Rezultate Head vs Heart kampanje možete pogledati na ovom linku.

Ispod možete pogledati video Head vs Heart.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.