U proteklih 15 godina, u fabriku „Vlasinka“ uloženo je 15,5 miliona evra, od proizvodnje, proširivanja kapaciteta, razvoja kadrova, infrastrukture, do marketinga i promocije vlasinskog kraja kao izuzetne turističke destinacije, rečeno je prilikom svečanog obilaska fabrike izvorske vode Rosa.
Novim investicijama u „Vlasinku“ i lokalnu infrastrukturu, vrednim 3,5 miliona evra, odgovornim odnosom prema prirodi i održivim poslovanjem na jugu Srbije, Coca-Cola Sistem planira da kroz partnerstva sa državnim institucijama i lokalnom samoupravom dodatno unapredi privredne, društvene i turističke potencijale ovog kraja, poručeno je iz ove kompanije.
Generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija Svetoslav Atanasov rekao je da su pitanja održivosti i očuvanja životne sredine na listi prioriteta svega onoga što kompanija radi na Vlasini.
Atanasov je rekao da su tokom 2020. i 2021. investicije u proizvodnju, skladište, dodatna proširenja i lokalnu infrastrukturu dostigle približno 3,5 miliona evra.
„Ovakva ulaganja će dobrineti širenju poslovanja ove fabrike koje će neminovno imati pozitivan uticaj na zapošljavanje i razvoj lokalne zajednice“, rekao je Atansov.
Foto: Coca-Cola/Dušan Stojančević
Obilasku fabrike „Vlasinka“ su prisustvovali i ministar bez portfelja zadužen za razvoj nedovoljno razvijenih opština Novica Tončev, kao i predsednica opštine Surdulica Aleksandra Popović.
Coca-Cola je krajem avgusta započela realizaciju dugogodišnjeg projekta „Vlasina – čista ljubav“ u okviru kojeg se nizom besplatnih radionica namenjenih lokalnim ugostiteljima pruža podrška oporavku malih preduzetnika i razvoju privrednih kapaciteta Vlasine.