Javno preduzeće „Beogradski metro i voz“ je raspisalo tender za izradu geotehničkih projektnih izveštaja koji su potrebni da bi se izradio idejni projekat druge faze linije 1 beogradskog metroa.
Drugu fazu Linije 1 čini duboka podzemna deonica od stanice „Ada Huja“ do terminusa u Mirijevu.
U pitanju su izveštaji kojima se dokazuje da će građevinska konstrukcija metroa sa okolnim tlom, stenom i susednim objektima, tokom njenog građenja i trajanja, da ispunjava osnovni zahtev mehaničke otpornosti i stabilnosti, u delu u kojem tlo, stena i podzemna voda utiču na tu građevinsku konstrukciju, piše u tehničkoj specifikaciji.
Izveštajem se definišu geotehnički uticaji na infrastrukturne objekte metroa i daju preporuke za projektovanje i izgradnju, na osnovu stanja i svojstava slojeva tla i stenskih masa, kao i geofizičkih i hidrogeoloških uslova.
Geotehnički projektni izveštaj sadrži i plan kontrole građenja i praćenja.
Izveštaj se izrađuje na osnovu eleborata, čije je pisanje u toku, a koji će da sadrži rezultate geotehničkih, hidrogeoloških i geofizičkih istraživanja i ispitivanja.
Izgradnja beogradskog metroa koštaće oko šest milijardi evra
Upravljanje i nadzor za metro i Makiško polje na čekanju
Druga faza Linije 1 se pruža od stanice Кaraburma do ventilaciono-evakuacionog okna na kraju tunelske ekstenzije koja služi za smeštaj voznih sredstava sa Linije 1 na Mirijevu.
Dužina druge faze Linije 1, sa svojom tunelskom ekstenzijom za smeštaj voznih sredstava sa Linije 1 na Mirijevu, iznosi 4.830,70 metara.
Trasa druge faze Linije 1 sadrži: 5 stanica i 3 ventilaciono-evakuaciona okna i objekat za smeštaj voznih sredstava Linije 2 na Mirijevu.
Rok za podnošenje ponuda je 8. avgust.