Treći novosadski Business Cafe održan je juče u Kućerda baru. Tema ovog susreta bilo je kako ostati i uspeti u sopstvenom biznisu.
Gosti koji su govorili na ovu temu bili su Vuk Armacki, suvlasnik radionice Green Shield Workshop, Jovana Lea Simić, vlasnica brenda Little Blue Pot, Branislav Sekulić, vlasnik brenda Vrtlari, Ivan Brkljač, projektni menadžer Kuće ideja u Mokrinu, Stevan Stakić, predstavnik Vojvođanskog dućana i Đorđe Stojšić, vlasnik Vinarije Chichateau iz Šišatovca.
Na samom početku, prisutnima se obratio Ivan Đoković, potpredsednik Pokrajinske vlade i pokrajinski sekretar za privredu i turizam, i upoznao ih sa svim aktivnostima. Naglasio je da će Sekretarijat u narednom periodu akcenat svojih aktivnosti staviti na podsticaj za mlade preduzetnike koji imaju između 25 i 40 godina, kao i na razvoj kreativnih delatnosti, poput IT sektora i dizajna.
Vuk Armacki, suvlasnik radionice Green Shield Workshop je, pričajući svoju preduzetničku priču, naglasio da je delatnost koju su njegovi saradnici i on izabrali za posao, a to je proizvodnja srednjovekovne opreme, veoma specifična i trebalo je dosta vremena, truda i zalaganja da bi se postigao uspeh i pronašlo tržište.
Jovana Lea Simić, vlasnica brenda Little Blue Pot, je sa prisutnima podelila svoju životnu i preduzetničku priču o tome kako je kada je dala otkaz znala da želi da se bavi proizvodnjom hrane. Odlučila se za proizvodnju džemova koji su izuzetnog kvaliteta i prvi preduzetnički poduhvat bio je izvoz proizvoda u Sjedinjene Američke Države.
Branislav Sekulić, vlasnik brenda Vrtlari, je ispričao priču o tome kako je rad u porodičnom gazdinstvu pretvoren u ozbiljan, uspešan biznis.
Ivan Brkljač, projektni menadžer Kuće ideja u Mokrinu, predstavio je koncept ove kuće u Mokrinu u koju najčešće dolaze, kako je rekao, IT nomadi i svi oni kojima treba prostor za rad, ali i neki vid izolacije da bi mogli da stvaraju i budu produktivni.
Stevan Stakić, predstavnik Vojvođanskog dućana, ispričao je da je dve godine radio sa malim proizvođačima i shvatio da mnogi od njih nemaju tržište, a proizvode visoko kvalitetne proizvode i da im je potrebno mesto gde će moći da ih prodaju.
Đorđe Stojšić, vlasnik Vinarije Chichateau iz Šišatovca, na kraju je, pričajući o tome kako se odlučio da se bavi vinarstvom, naglasio da je komparativna prednost Vojvodine u odnosu na druge regione – poljoprivreda i da se otud javila ideja da se napravi mala vinarija.
Đorđe je devedesetih godina prošlog veka živeo u SAD i, isto kao i Ivan, ipak odlučio da se vrati ovde i ovde radi i uči, s obzirom na to da je danas to bez poteškoća moguće.
Sponzori Business Cafea u Novom Sadu su Friški Jazački sir i Grand kafa, sponzor prostora Kućerda bar, a medijski sponzori IN magazine, Nova ekonomija i Radio 021, dok su regionalni medijski pokrovitelji Media Marketing i BG online, intervju.net.