Vesti iz zemlje

26.10.2022. 14:36

Nova ekonomija

Autor: Nevena Petaković

Održavanje sistema za naplatu putarine koštaće 13 miliona evra

Foto: Pixabay

Održavanje sistema za naplatu putarine u Srbiji u naredne tri godine koštaće 1,5 milijardi dinara (oko 13 miliona evra), vidi se iz oglasa o javnoj nabavci.

Naime, Putevi Srbije raspisali su tender za održavanje opreme i softvera na naplatnim stanicama koje se nalaze na deonicama autoputeva:  Beograd – Niš – Preševo, Niš – Dimitrovgrad, Šimanovci – Šid, Stara Pazova – Subotica, Obrenovac – Preljina – Požega i Pojate – Preljina (Moravski koridor).

Ko ispunjava uslove za dobijanje posla?

Od firme koja želi da radi ovaj posao se traži potvrda da je u periodu od oktobra 2019. godine do oktobra 2022. godine, realizovala ugovore u ukupnoj vrednosti od najmanje dve milijarde dinara sa PDV-om,  a koji se odnose na održavanje sistema za naplatu putarine.

Takođe, uslov je i da firma ima minimalno deset vozila.

Rok za podnošenje ponuda je 25. novembar 2022. godine.

Održavanje sistema za naplatu putarine do sada su radili Intitut „Mihajlo Pupin“ i Institut Mihajlo Pupin – Automatika“.

Instutut Mihajlo Pupin je u vlasništvu Vlade Srbije.

Ugovor sa njima je zaključen 2019, na period tri godine i na ukupnu cenu radnih sati stručnih radnika od 10.007,5 dinara, bez PDV-a.

U ugovoru je pisalo i da ukupna vrednost izvršenih usluga ne može biti viša od 250 miliona dinara na godišnjem nivou.

Tadašnjom specifikacijom nije bio obuhvaćeno 10 naplatnih stanica u okviru Moravskog koridora (Pojate-Preljina).

Šta sve obuhvata posao?

Održavanje sistema, kako piše u tehničkoj specifikaciji, obuhvata preventivno i korektivno održavanje.

Preventivno održavanje obavljaće se dnevnim obilaskom naplatnih stanica i obuhvata podešavanje, podmazivanje i eventualnu zamenu elemenata za koje se procenjuje da će otkazati.

Кorektivno održavanje se obavlja putem zamene sklopova i kompletnih delova, a zatim njihovu popravku u radionici, piše u tehničoj specifikaciji.

Koliko će nas zaista koštati Moravski koridor

 

 

 

 

 

 

 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.